Vijesti

‘Generation Change’: Inspirativna priča o prijateljstvu i saradnji među studentima u BiH

U vrijeme kada studenti iz BiH dospijevaju u vijesti iz pogrešnih razloga, važno je naglasiti da mladi u Bosni i Hercegovini mogu biti dio i pozitivnih priča koje pokazuju moć saradnje, te talenta i inovativnih ideja kojih su mladi u ovoj državi prepuni.

U okviru projekta „Generation Change” Evropske unije, 40 studenata sa deset fakulteta osam bosanskohercegovačkih javnih univerziteta u maju je učestvovalo u Media Boot Campu. Bili su podijeljeni u pet timova, koji su zajedno radili na idejama i scenarijima koje su profesionalci sada pretvorili u pet video.

Svaki od njih sadrži priču o Bosni i Hercegovini. Svaki predstavlja određenu temu, s naglaskom na kreativna rješenja i nove perspektive kojima se mladi Bosanci i Hercegovci nadaju doprinijeti Evropskoj uniji. Jedan video odabrao je naglasiti privlačnost Bosne i Hercegovine digitalnim nomadima. Sljedeći je odlučio naglasiti poduzetništvo mladih ove zemlje. Kultura i mladi umjetnici u zemlji tema su još jednog od videa, dok su jedinstvene kulturne tradicije Bosne i Hercegovine tema drugog. Snaga aktivizma mladih tema je zadnjeg video uratka.

Za ove video uratke je moguće glasati online, putem društvenih mreža EU u BiH. Tim koji je radio na videu s najviše glasova osvaja putovanje u glavni grad Evropske unije, Brisel.

Studenti koji su radili na ovim videima odabrani su nakon niza aktivnih diskusija u Zenici, Sarajevu, Tuzli, Mostaru, Bihaću i u Banjoj Luci, u kojima su od februara do aprila ove godine učestvovali zajedno sa šefom Delegacije EU/ Specijalnim predstavnikom EU u BiH, ambasadorom Johannom Sattlerom, ambasadorima država članica EU, ekspertima i mladim aktivistima.

Udruživanjem svojih zajedničkih ideja, timovi su kreirali kampanju koja obuhvata inovativne ideje i izvanredni potencijal ove zemlje i njenih mladih. Njihove inovativne ideje, kombinirane s bogatom kulturnom baštinom i prirodnim ljepotama zemlje, predstavljaju istinsko dobro Bosne i Hercegovine.