Zbog toplog vremena

Ljudi manje kupuju farmerke: Čuvene ‘leviske’ donijele manju zaradu kompaniji

Rast prodaje u Levis prodavnicama i preko stranice nije bio dovoljan da nadoknadi pad u veleprodaji.

Američka kompanija Levis (Levi Strauss & Co) saopštila je da je u trećem kvartalu zabilježila neto prihod od 1,51 milijardu dolara, ispod očekivanja tržišta koja su prognozirala čist prihod od 1,54 milijarde dolara.

Kompanija je na osnovu ovih rezultata korigovala naniže godišnju prognozu rasta i navela da je razlog slabija prodaja proizvoda od teksas platna u robnim kućama i velikim prodavnicama, prenosi CNBC.

Rast prodaje u Levis prodavnicama i preko stranice nije bio dovoljan da nadoknadi pad u veleprodaji.

Levis sada smatra da će njen međugodišnji rast prodaje biti između nule i jedan posto, dok je prethodno očekivala rast između 1,5 i 2,5 posto.

Neočekivano toplo vrijeme tokom kasnog ljeta i jeseni je naštetilo prodaji, posebno prodaji muških farmerki u veleprodaji, rekao je glavni direktor Levisa za finansije i razvoj Harmit Sing za CNN.