Sport

NBA zvijezda prodala 10.000 boca vina za samo nekoliko sekundi na kineskom livestreamu

NBA zvijezda James Harden izrazio je nevjericu nakon što su kineski navijači u nekoliko sekundi pokupovali 10.000 boca vina njegovog vlastitog brenda, demonstrirajući ogroman domet prijenosa uživo u zemlji u kojoj košarku vole milioni.

Legendarni bek Philadelphia 76ersa se prikjlučio live streamu "Crazy Brother Yang" kako bi promovirao svoje vino marke J-Harden dok ga je pratilo 15 miliona ljudi, objavio je državni tabloid Global Times.

Šokantna kupovina

"Koliko boca obično prodate dnevno… iz jedne radnje?" Yang je pitao Hardena.

NBA as je odgovorio:

"Nekoliko."

Yang je tada rekao zvijezdi da pazi koliko brzo mogu da ih prodaju.

"Pokaži mi", odgovorio je Harden.

„Spreman? Krenite!”, Yang je rekao pratiocima.

Samo 14 sekundi kasnije povikao je:

"Stanite!"

Sa 5.000 porudžbina po cijeni od 60 dolara za dvije boce, prema Global Timesu, samo ta prodaja, brza kao munja, iznosila je 300.000 dolara.

"Nema šanse!" rekao je Harden dok je provjeravao kompjuterski monitor prije nego što je prasnuo u smijeh uz aplauz.

Ogromna popularnost u Kini

Kupovina uživo je eksplodirala u popularnosti u Kini posljednjih godina, postajući industrija vrijedna više milijardi dolara.

Kombinira zabavu i elektronsku trgovinu, a domaćin nudi gledaocima brze ponude ili kupone za popust u realnom vremenu.

Gledaoci mogu odmah kupiti robu od streamera i kliknuti da svojim omiljenim zvijezdama pošalju virtualne "poklone".

Strimeri prodaju sve, od šminke i preparata za njege kože do deterdženta za pranje veša. Vrhunski voditelji mogu zaraditi milione dolara godišnje.

To je mnoge navelo da napuste svoje stalne poslove u nadi da će postati online zvijezda.

Hardenov prijenos uživo brzo je postao trend na kineskim društvenim mrežama. Neki fanovi su se šalili da bi trebao igrati u Kini, a ne u NBA-u i tamo iskoristiti popularnost, prenosi CNN.