Zdrava hrana

Ne jedete dovoljna povrća?-Ovo je devet zabrinjavajućih znakova

Povrće je izuzetno korisno za naše zdravlje: bogato je raznim vitaminima, mineralima, antioksidansima i vlaknima. Sve te tvari potrebne su našem tijelu da normalno funkcionira.

Da biste iskoristili prednosti koje vam nudi povrće, ne morate jesti velike količine. Naime, Ministarstvo poljoprivrede SAD-a navodi da bi žene dnevno trebale pojesti oko 2-2.5 šolje povrća, a muškarci 2.5-3 šolje.

Ako ne jedete dovoljno povrća, to će se negativno odraziti na vaše zdravlje i tijelo. Ovih devet zabrinjavajućih znakova pokazuju da ne jedete dovoljno povrća.

1. Raspoloženje vam je loše

Povrće je izvor raznih vitamina i minerala koji su ključni za ispravan rad našeg tijela. Ako ne jedete dovoljno povrća, a glavni izvor energije vam je masna hrana, prerađena hrana ili hrana bogata ugljikohidratima, to će se negativno odraziti i na vaše raspoloženje.

Nutricionistica Maggie Michalczyk navodi da se zbog toga možete osjećati umorni, možete iskusiti česte promjene raspoloženja, a može doći i do gubitka pamćenja.

2. Nakon obroka brzo postanete gladni

Povrće je bogato i vlaknima zbog kojih se dulje vrijeme osjećamo sitima pa ako ne jedete dovoljno povrća, nakon obroka možete brzo ogladniti.

PROČITAJTE  Sve dobre i loše strane kikirikija i što se događa u tijelu kada ga jedete

3. Problemi s kožom

Povrće je bogato antioksidansima koji koji mogu spriječiti naše tijelo od slobodnih radikala koji mogu oštetiti teksturu kože, objašnjava nutricionistica Keri Gans. Uz to, mnoge vrste povrća ima visok udio vode, poput rajčice, što pomaže hidratizirati kožu.

4. Često vas muče grčevi

Mišići trebaju kalij, a ako vam nedostaje kalija, onda će vas često mučiti grčevi. Raznoliko voće i povrće su odličan izvor kalija, a špinat i drugo zeleno povrće sadrže velike količine kalija.

5. Probavni problemi

Nedovoljan unos vlakana može dovesti do problema s probavom. Zbog toga osoba može imati problema sa zatvorom ili neredovitim pražnjenjem crijeva. Kako ne biste imali ovih problema, unosite dovoljno vlakana, ali ne zaboravite piti i dovoljno vode.

6. Pod stresom ste

Magnezij je koristan u smirivanju tijela i mozga, a također igra i važnu ulogu u odgovoru tijela na stres i stresne situacije. Prema tome, jedite dovoljno povrća kako biste unosili dovoljno ovog minerala i kako biste se lakše nosili sa stresom.

PROČITAJTE  Bogatstvo jeseni: Mušmule, zaboravljeno zdravo voće

7. Umorni ste

Jedan od razloga zašto ste jako umorni može biti i konzumacija prerađene hrane. Pretjerana konzumacija prerađene hrane može istrošiti vaše tijelo pa ako se često osjećate umorni, dodajte više povrća u prehranu.

8. Imate problema s vidom

Svi smo čuli za poznatu izjavu da su mrkve dobre za naš vid. Naime, mrkve su izuzetno bogate viraminom A, a ako ne unosite dovoljno ovog vitamina, vaš vid može biti narušen.

Nedostatak vitamina A također može uzrokovati, oštećenje mrežnice i druge probleme s vidom i očima, pa je važno unositi dovoljno ovog vitamina kojeg možete pronaći u žutom i narančastom povrću, piše Eat this.

9. Debljate se ili vam je teško smršavjeti

Povrće ima malo kalorija, a bogato je vlaknima koje vas lako zasiti. Mnogi stručnjaci osobama koje žele smršavjeti savjetuju da u prehranu unesu više povrća.



Povezani postovi: