Puni Gas

Novi EQT nudi porodicama i rekreativcima atraktivan ulazak u potpuno električni svijet brenda Mercedes

Novi EQT nudi porodicama, kao i rekreativno aktivnim ljudima, atraktivan ulazak u potpuno električni svijet brenda Mercedes

Mercedes-Benz Vans je čvrsto usidrio svoje liderske težnje za električnu mobilnost u svojoj strategiji i sistematski elektrifikuje sve serije modela. Ovo uključuje niz rješenja za električnu mobilnost specifičnih za sektor – također u segmentu malih kombi vozila. Model EQT (kombinovana potrošnja energije (WLTP): 18,99 kWh/100 km; kombinovana emisija CO2 (WLTP): 0 g/km) kao mali kombi kombinira varijabilnost i nivo opreme visokog kvaliteta T-Klase – njegov bratski model sa konvencionalnim pogonom – sa prednostima potpuno električnog pogona.

Novi EQT nudi porodicama, kao i rekreativno aktivnim ljudima, atraktivan ulazak u potpuno električni svijet brenda Mercedes. Mali električni kombi će moći da se naruči u bliskoj budućnosti. Cijene se kreću od oko 49.000 EUR za EQT sa elektromotorom od 90 kW i standardnom dužinom. Zahvaljujući Black Panel rešetki hladnjaka sa centralnom zvijezdom i dinamički dizajniranim rebrima hladnjaka, novi EQT je odmah prepoznatljiv kao član Mercedes-EQ porodice. Mali električni kombi kombinira kompaktne spoljašnje dimenzije sa dovoljno prostora. Istovremeno, zahvaljujući zaštićenoj instalaciji baterije u podvozju koja štedi prostor, sa povoljno niskim centrom gravitacije, nudi skoro istu varijabilnost i funkcionalnost u unutrašnjosti kao i T-Klasa sa konvencionalnim pogonom. EQT je dugačak 4498 milimetara, širok 1859 milimetara i visok 1819 milimetara. Ove godine slijedi varijanta sa dugim međuosovinskim rastojanjem.

Baš kao i T-Klasa, novi EQT nudi mnoge prednosti koje čine svakodnevni život lakšim i ugodnim za porodice i rekreativce. To uključuje niski prag od samo 561 milimetar, što olakšava utovar teških predmeta. Klizna vrata sa obje strane vozila imaju otvor za otvaranje od 614 milimetara u širinu i 1059 milimetara u visinu. Ovo omogućava zgodan pristup zadnjem dijelu, a utovar se može vršiti fleksibilno sa tri strane, uključujući i vrata prtljažnika. Na zadnjoj klupi ima mjesta za do tri dječija sjedišta.

Najsavremeniji električni motor

Prilikom lansiranja na tržište, dostupan je električni motor sa snagom od 90 kW (122 KS) i maksimalnim obrtnim momentom od 245 Nm. Litijum-jonska baterija se nalazi na mestu zaštićenom od sudara u podvozju ispred zadnje osovine i ima upotrebljiv kapacitet od 45 kWh. Na poslu, kod kuće ili na javnim stanicama za punjenje, EQT se može lako puniti naizmjeničnom strujom (AC) od 22 kW, koristeći ugrađeni punjač.

Proces je još brži na stanicama za brzo punjenje sa jednosmjernom strujom (DC), u zavisnosti od SoC (State of Charge) i temperature visokonaponske baterije. EQT je opremljen DC punjačem od 80 kW, u kom slučaju vrijeme punjenja iznosi 38 minuta od 10–80 procenata SoC. EQT se puni naprijed ispod Mercedesove zvijezde, što je praktično i zgodno, posebno kada se puni u gradu u uslovima tijesnog parkiranja. Za punjenje naizmjeničnom i jednosmjernom strujom, EQT standardno ima CCS utičnicu za punjenje i CCS kabl za punjenje.

Klimatizacija toplotnom pumpom – ekonomično i udobno

Bilo u zgradama, mašinama za sušenje veša ili sa reverznom funkcijom u frižiderima: toplotne pumpe omogućavaju posebno štedljivu klimatizaciju. EQT takođe koristi toplotnu pumpu da bi bio posebno energetski efikasan, da bi smanjio potrebu za snagom i obezbijedio većinu energije za stabilan domet vozila kroz aktivno upravljanje toplotom. Akumulator vozila napaja samo kompresor ugrađene toplotne pumpe i nije odgovoran za stvarnu klimatizaciju unutrašnjosti vozila.

Inteligentno upravljanje toplotom također obezbjeđuje da se prilikom punjenja na stanici za punjenje samo električna energija koja se tamo obezbijedi koristi za kontrolu klime prije ulaska. Ova opcija kontrole klime prije ulaska ne samo da održava bateriju vozila u optimalnom radnom opsegu, već i obezbjeđuje ugodnu unutrašnju temperaturu koja je prikladna za godišnje doba. To znači da unutrašnja temperatura ne mora da se penje na željeni nivo tokom vožnje, već samo da se održava. Energijski sadržaj akumulatora vozila je stoga uglavnom dostupan za pogonski sistem.

Mercedes-Benz Vans nudi paket pomoćnih sistema u vožnji za EQT

Brojni sistemi pomoći i sedam vazdušnih jastuka kao standard

Bezbjednost je osnovna vrijednost brenda Mercedes-Benz. Visok nivo bezbjednosti modela EQT je poboljšan njegovom stabilnom strukturom karoserije, sa putanjama za apsorpciju energije sudara kao i širokim spektrom sistema za pomoć vozaču. Oni mogu pomoći vozaču u brojnim situacijama. Mali električni kombi također ima mnogo toga da ponudi kada su u pitanju sistemi za zadržavanje: opremljen je centralnim vazdušnim jastukom koji se može aktivirati između sjedišta vozača i suvozača u slučaju ozbiljnih bočnih sudara. Standardno je ugrađeno ukupno sedam vazdušnih jastuka.

Prilikom kalibracije sistema za pomoć vozaču, razvojni tim je poseban akcent stavio na najskladnije moguću koordinaciju intervencije upravljanja, koje su vozačima prvom trenutku gotovo neprimjetne. Sistemi za pomoć prate saobraćaj i okolinu na osnovu radarskih senzora i kamera. Ako je potrebno, mogu pružiti upozorenje i podršku.

EQT opremljen Mercedes-Benz sistemom za hitne pozive

Pored zakonski zahtjevnih ABS i ESP® sistema, EQT je standardno opremljen Mercedes-Benz sistemom za hitne pozive. Nudi dodatne funkcije u poređenju sa zakonom potrebnim eCall-om. Na primjer, komunikacija nije na odgovarajućem nacionalnom jeziku države u kojoj se nalazite, već na jeziku koji je vozač postavio u infotainment sistemu. Ovo je od pomoći, na primjer, u slučaju vanredne situacije u inostranstvu. Mercedes-Benz centar za hitne slučajeve tada obavještava najbliži centar za koordinaciju spašavanja. Ostale karakteristike tipične za brend: Pored prijenosa podataka preko komunikacionog modula ugrađenog u vozilo, najvažniji podaci o nesreći se također šalju u Mercedes-Benz centar za hitne slučajeve putem SMS-a - ovo obezbjeđuje dalju pouzdanost prijenosa.

Brojni drugi sistemi za pomoć pri vožnji su takođe u standardnoj opremi. Oni uključuju:

  • Hill Start Assist - Pomoć pri kretanju na uzbrdici: održava pritisak kočnice kada se noga vozača pomjeri sa pedale kočnice na gas kada se kreće uzbrdo, sprečavajući kretanje vozila unazad.
  • Crosswind Assist - Pomoć pri udarima bočnog vjetra: može da umanji efekte naleta vjetra pomažući vozačima pri kočenju prednjim i zadnjim točkom na strani koja je okrenuta vjetru.
  • ATTENTION ASSIST: može da otkrije kada vozači postaju sve nepažljiviji i pospaniji, i daje zvučni i vizuelni znak da napravite pauzu.
  • Active Brake Assist: može pomoći da se izbjegnu udesi usljed nalijetanja na drugo vozilo i nesreće sa vozilima koja prelaze put, kao i sa pješacima i biciklistima. Active Lane Keeping Assist: pomoćni system je aktivan od 70 km/h i komforno radi korekcijom upravljanja umjesto kočenjem
  • Blind Spot Assist- Pomoćni sistem za nadgledanje mrtvog ugla: koristi radar da nadgleda oblasti sa strane vozila koje nisu pokrivene spoljnim retrovizorima, i izdaje zvučno upozorenje kao i vizuelno upozorenje u obliku svijetlećeg trougla u spoljašnjim retrovizorima.
  • Speed Limit Assist - Pomoćni sistem za nadgledanje ograničenja brzine: može prepoznati ograničenja brzine uz pomoć kamere i prikazati ih na instrument tabli. Može izdati vizuelna i zvučna upozorenja ako vozilo prekorači detektovanu brzinu.

Paket pomoćnih sistema u vožnji za EQT

Da bi dodatno poboljšao aktivnu bezbjednost, Mercedes-Benz Vans nudi paket pomoćnih sistema u vožnji za EQT sa dva dodatna bezbjednosna sistema:

• Active Distance Assist DISTRONIC : automatski održava podešenu brzinu i rastojanje od vozila ispred. Trenutna brzina se može usvojiti pritiskom na dugme. Sistem koristi informacije sa kamere i radarskih senzora. Željena udaljenost se može podesiti na četiri različita nivoa. Ako se saobraćaj ispred zaustavi, vozilo se može automatski kočiti do zaustavljanja. Ako se saobraćaj ponovo pomjeri u roku od tri sekunde, EQT se automatski pokreće – u suprotnom se može pokrenuti pritiskom na dugme ili dodirom na gas. DISTRONIC je također dostupan kao pojedinačna opciona funkcija.
• Active Steering Assist6: pomaže vozačima da zadrže EQT u sredini trake – posebno korisno za monotonu vožnju na ravnim ili blago krivudavim putevima. Sistem koristi otkrivene oznake trake.

Za dodatnu udobnost i bezbjednost prilikom parkiranja, kao opciona oprema dostupna je aktivna pomoć pri parkiranju sa PARKTRONIC-om i kamerom za vožnju unazad. U kombinaciji sa opcionom spojnicom za prikolicu, EQT takođe ima pomoć pri stabilizaciji prikolice. Ako kombinacija vozila počne da se ljulja, sistem koristi intervencije kočenja u pokušaju da stabilizuje vozilo.

Jedinstveno korisničko iskustvo sa MBUX-om i Mercedes me

Sa standardnim MBUX (Mercedes-Benz User Experience) infotainment sistemom i pristupom širokom spektru digitalnih dodataka Mercedes me, EQT postavlja standarde u povezivanju u segmentu malih kombi vozila. Prednosti MBUX-a uključuju adaptivni softver, intuitivan koncept rada preko 7-inčnog ekrana osjetljivog na dodir ili tastera za kontrolu dodira na volanu, integraciju sa pametnim telefonom Apple Car Play i Android Auto, hands-free sistem preko Bluetooth veze i digitalni radio (DAB i DAB+). MBUX je opciono dostupan sa integrisanim navigacionim sistemom i inteligentnim glasovnim asistentom „Hey Mercedes“.

Ono što je jedinstveno za MBUX je njegova sposobnost učenja zahvaljujući vještačkoj inteligenciji. Na primjer, zahvaljujući prediktivnim funkcijama, sistem može da predvidi šta vozač želi sljedeće da uradi. Na primjer, ako redovno vozite do određenog parking mjesta, ova destinacija se automatski predlaže čim navigacioni sistem prepozna rutu. Sve što vozač treba da uradi je da potvrdi i sve informacije o ruti su dostupne.

Sa MBUX sistemomom, kupci već imaju pristup digitalnim dodacima kao što su informacije o saobraćaju uživo. Sa Mercedes me, EQT postaje još inteligentniji. Jer prije i poslije putovanja ili čak na putu, mogu se koristiti dodatne funkcije. Sve što treba da uradite je da povežete svoj kombi sa Mercedes me nalogom na portalu Mercedes me i prihvatite uslove korištenja. Ovo omogućava kupcima da dobiju važne informacije o temama kao što su dostupnost stanica za punjenje, snaga punjenja, troškovi ili tip utikača čak i prije nego što prestanu da se pune. Pored toga, aplikacija Mercedes me ili medijski ekran u vozilu mogu se koristiti za prikaz trenutnog preostalog dometa, kao i javnih stanica za punjenje u blizini ili na odredištu.

Punjenje na putu na sve više javnih stanica za punjenje

Mercedes me Charge omogućava Mercedes-EQ korisnicima praktičan pristup javnim punjačima različitih provajdera širom Evrope uz samo jedan ugovor. Pored toga, nakon što samo jednom sačuvaju željeni način plaćanja, oni imaju koristi od integrisane funkcije plaćanja sa jednostavnim naplatom. Aplikacija Mercedes me prikazuje tačnu lokaciju, trenutnu dostupnost i cijene na odabranoj stanici za punjenje. Na stanici za punjenje autentifikacija se odvija preko displeja multimedijalnog sistema MBUX, aplikacije Mercedes me ili kartice za punjenje Mercedes me Charge. Sve ostalo se upravlja automatski preko Mercedes me Charge.

Sa modelom EQT električni portfolio će biti proširen na segment malih kombi vozila

Održiva poslovna strategija koja pokriva cijeli životni ciklus

Mercedes-Benz Vans je čvrsto usidrio svoje liderske težnje za električnu mobilnost u svojoj strategiji i sistematski elektrifikuje sve serije modela. Danas kupci, operateri voznih parkova i proizvođači karoserija već mogu da biraju između četiri modela sa električnim napajanjem: eVito, eSprinter, eVito Tourer i EQV. Sa modelom EQT, električni portfolio će sada biti proširen na segment malih kombi vozila u bliskoj budućnosti.

„Za Mercedes-Benz venove, budućnost je električna – bez obzira na veličinu ili svrhu kombija. Najnovija tačka dokaza ovog strateškog pravca je naš novi EQT sa potpuno električnim pogonom. Nakon lansiranja na tržište, kompletan portfolio kombija će također će biti dostupni u elektrifikovanom obliku. Od sredine decenije, implementiraćemo sljedeću fazu naše strategije elektrifikacije sa VAN.EA: svi srednji i veliki kombiji zasnovani na novoj modularnoj arhitekturi bit će potpuno električni", rekao je Klaus Rehkugler, rukovodilac prodaje Mercedes Benz venova.

Mercedes-Benz Grupa želi da stvori održivu vrednost – ekonomski, ekološki i socijalno. Ovo je jedan od njegovih centralnih vodećih principa. To se ne odnosi samo na sopstvene proizvode i proizvodne lokacije Grupe, već i na uzvodni i nizvodni lanac vrednosti Grupe. Grupa ovaj pristup pretvara u svoju održivu poslovnu strategiju.

Ključni element naše održive poslovne strategije je Ambition 2039, sa kojom smo već u 2019. postavili kurs za holistički pristup zaštiti klime i kontroli zagađenja vazduha.

Mercedes Benz Vans također slijedi cilj Ambicije 2039: do 2039. cijela flota novih privatnih i komercijalnih kombija treba da ima neutralan balans CO₂ duž cijelog lanca vrijednosti – od razvoja do mreže dobavljača, sopstvene proizvodnje, elektrifikacije proizvoda i korištenje obnovljivih izvora energije u fazi korištenja električnih vozila i reciklaže vozila.

Od sredine decenije, svi novoizvedeni kombiji brenda Mercedes-Benz bit će isključivo električni. Mercedes Benz Vans implementira sljedeću fazu svoje strategije elektrifikacije sa VAN.EA (Mercedes-Benz Vans Electric Architecture). VAN.EA je osnova za sve Mercedes-Benz eVan vozila u srednjim i velikim segmentima koji će biti lansirani od sredine decenije. Nova arhitektura ima modularnu strukturu i „samo je električna“.