veća agilnost

Novi Mercedes AMG GT 43 dolazi sa 416 KS

Mercedes AMG je predstavio početnu verziju svog GT sportskog automobila, nazvanog GT 43, za koji se navodi da nudi veću agilnost.

Zamjenjuje 4,0-litarski V8 GT 63 od 577 KS za blagi hibridni 2,0-litarski turbo četverocilindrični motor iz AMG A45, koji daje 416 KS i 369 lb ft.

Kao i kod GT 63, snaga se prenosi preko Mercedesovog devetostepenog automatskog menjača, ali samo na zadnje točkove, a ne na sva četiri.

Ove promjene čine GT 43 znatno lakšim u cjelini, sa težinom od 1775 kg, umjesto 1.895 kg GT 63.

One također donose „povoljniju raspodjelu težine“, prema Mercedesu. Za referencu, masa GT 63 je proporcionalna 54% preko prednjeg kraja i 46% preko zadnjeg dijela.

Međutim, također ometaju pravolinijsko kretanje kupea, pri čemu GT 43 postiže sprint od 0-100 km/h za 4,6 sekundi – sporije od GT 63 za 1,4 sekunde.

Kao takav, Mercedes pozicionira GT 43 kao najagilniji automobil u GT liniji, a izvršni direktor AMG-a Michael Scheibe obećava da će vam “navući osmijeh na lice na krivudavim putevima”.

Upravljač na zadnjim točkovima, koji se aktivira pri brzinama do 62mph da bi pomogao u skretanju u krivinama, takođe je dostupan kao opcioni dodatak.

GT 43 je inače mehanički identičan svom bratu sa snažnijim motorom, sa istim sistemom prednjeg i stražnjeg ovjesa s pet karika koji uparuje tradicionalne čelične opruge s adaptivnim amortizerima s dva ventila.

Vizuelno se odlikuje manje agresivnim stilom, sa manjom prednjom rešetkom i reprofilisanim prednjim branikom koji odražava njegovu početnu poziciju. Lukovi točkova su također uži nego na V8 automobilu, a ispod njih su točkovi od 19 inča, a ne od 20 inča.