Cijena? Sitnica

Opel izgleda radi na električnom modelu čija će cijena biti oko 50.000 KM

Kako pišu pojedini mediji, i Opel radi na pristupačnijem električnom modelu koji bi trebalo da košta 25.000 eura.

To znači da nas očekuje električni Opel koji će biti manji i pristupačniji od Corse Electric.

Sa ciljnom cijenom od 25.000 eura, taj neimenovani model bi, pored nedavno predstavljenog Citroena e-C3 (po cijeni od 23.330 evra), mogao da parira budućim gradskim električnim vozilima kao što su Fiat Panda EV, Renault 5, Kia EV2 i VW ID.1 / ID.2.

Florijan Huetl, generalni direktor Opela, ocijenio je da je novi gradski automobil "moguć" i navodi da "u ponudi ima mjesta za manji model” ispod Corse.

Iako Opelov gradski EV nije zvanično potvrđen, ovo sugeriše da bi već mogao da bude u razvoju. Automobil bi trebalo da odlikuje stilski jezik koji je ranije ove godine uveo Opel Eyperimental koncept.

Izvršni direktor nije ulazio u detalje o osnovama manjeg EV-a, ali sudeći po Stellantisovoj ponudi, mogao bi da se bazira ili na "Smart Car" ili na tehnološki naprednijoj STLA Small platformi.

Prvu je predstavio Citroen e-C3 i potvrđeno je da podržava sedam novih modela iz Citroena i dva druga brenda Stellantis (najvjerovatnije Fiat i Opel).

Šef Opela je nagovijestio da je ključ za takvu ponudu razvoj novih baterija koje će biti jeftinije, lakše i manje veličine. Ovo bi omogućilo Opelovom urbanom EV-u da kombinuje pristojan domet i unutrašnji prostor, a da pritom ne bude preskup.

Huetl je rekao da jeftina električna vozila postaju "velika privlačnost“ u industriji jer je to ono što većina kupaca želi. U tom kontekstu, Opel cilja na cijenu od 25.000 eura za električni gradski automobil sljedeće generacije, što odgovara ciljnoj cijeni Renaulta 5 i VW ID.2. Zanimljivo je da je generalni direktor Opela rekao da je cilj od 20.000 eura "neostvariv" zbog visoke cijene materijala.

Ovo je u suprotnosti sa činjenicom da će potpuno novi Citroen e-C3 na kraju koštati 19.990 eura sa manjom baterijom, prenosi "AutoBlog". VW  ima sličan cilj za ulaznu cijenu urbanog krosovera ID.1 koji se očekuje 2026. godine, dok bi Fiat Panda sljedeće generacije koja dolazi 2024. mogla biti još jeftinija.