Puni Gas

Ovaj Ferrari košta samo 15.000 eura, ali postoji jedna caka

Vrlo ga je lako na fotografijama zamijeniti za pravi automobi. Međutim, zapravo se radi o igrački, preciznije kolekcionarkom modelu dugom 62 centimetara koji je vjerno izrađen u mjerilu 1:8.

Minijaturnu verziju Ferrarija Purosangue proizvodi britanski stručnjak za modele Amalgam Collection. Kompanija dugi niz godina sarađuje s Ferrarijem i proizvodi modele njihovih auta.

Kako je imao pomoć od Ferrarija, Amalgam Collection je mogao koristiti originalne CAD dizajne auta, kodove boja i specifikacije materijala iz Ferrarija, da bi napravio hiljade precizno projektiranih dijelova.

(Foto: Amalgam Collection)

Rezultat je spektakularan i nije teško maketu zamijeniti za "ono pravo" kad gledate fotografije, prteno sia Autobklub.

Ovaj Ferrari Purosangue napravljen je pretežno od amalgama. Za njega je utrošeno oko 3.000 sati razvoja. Za proizvodnju svakog od 199 modela koji će se napraviti potrebno je oko 300 sati rada!

To je mnogo više nego što je potrebno za većinu pravih automobila.

Firma kaže da će svaki model biti podvrgnut detaljnom ispitivanju inženjerskih i dizajnerskih timova kako bi se osigurala potpuna preciznost prikaza.

(Foto: Amalgam Collection)

Ako ste već poželjeli ovo imati u svojoj kolekciji prilično smo sigurni da će vas cijena odbiti. Osnovni model u crvenoj boji stoji oko 15.000 eura.

Individualizirano izdanje s drugim vanjskim i unutrašnjim bojama, naplatcima i bojama kočionih kliješta košta skoro 20.000 eura. Dakle, kao pravi solidni auto.

Ipak, to je dosta jeftinije od pravog Purosanguea koji košta oko 350.000 eura.

(Foto: Amalgam Collection)

Amalgam Collection poznata je po izradi iznimno detaljnih maketa poznatih automobila, poput Aston Martina DB5 Vantagea i Bugattija Veyrona.

Kompanija sa sjedištem u Bristolu osnovana je 1985. godine. Isprva je bila usmjerena na stvaranje finih arhitektonskih modela za vodeće britanske i njemačke arhitekte tog vremena.

Također su nudili usluge izrade prototipova proizvoda.

Modele auta počeli su proizvoditi tek 1995. kad su shvatili da bi to mogao biti dobar biznis.