Ovaj Ferrari F12tdf ima 7,3-litreni V12 i 780 KS koji bi mu teoretski omogućili ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 340 km/h. Međutim, prototip Ferrarija F12tdf iz 2014. koji se prodaje na aukcijskoj stranici Bring a Trailer ima najveću brzinu od samo 24 km/h. Ipak, ima onih koji ga žele te će za njega ponudit 420.000 eura ili 450.000 dolara.
Zašto Ferrari u savršenom voznom stanju jedva prelazi 20 km/h? Riječ je o prototipu. Nakon što je njegova funkcija završila, Ferrari je softverski ograničio automobil i motor tako da se može koristiti samo kao ukrasni element. To je uobičajena praksa u industriji i nije jedinstvena za Ferrari.
![](https://raport.ba/wp-content/uploads/2024/04/Ferrari-F12tdf1-1024x574.png)
Marke ne žele da se prototipovi koriste na cesti kako bi izbjegli buduće sudske sporove i loš publicitet. Također, prototip ne zadovoljava standarde marke u pogledu završne obrade, opreme i iznad svega pouzdanosti.
Trgovac ga je uvezao u Sjedinjene Države kao izložbeni automobil, što je bio jedini legalni način za to. Nakon nekoliko godina ovaj ga je trgovac odlučio prodati, premda ga je nemoguće registrirati i koristiti na cesti. Naime, osim skromne brzine nedostaje broj šasije. Štaviše, na više mjesta piše da vozilo nije legalno za korištenje na cesti.
![](https://raport.ba/wp-content/uploads/2024/04/Ferrari-F12tdf2-1024x567.png)
Pravi rabljeni Ferrari, koji doista može potegnuti do 340 km/h, sada košta negdje oko milion dolara.