Ekonomija

Počinje korporativna kampanja “Dani Bosnalijeka”

Najveća domaća farmaceutska kompanija Bosnalijek započela je korporativnu kampanju Dani Bosnalijeka, pod sloganom „Danas je srce plave boje“.

Kampanja, koja će trajati narednih 30 dana, ima za cilj dodatno približiti rad kompanije, kako stručnoj javnosti, tako i svim građanima Bosne i Hercegovine.

Kampanja je simbolično počela tradicionalnom zabavom za radnike povodom proslave rođendana kompanije.

Prvobitno je početak kampanje predviđen u 2021. godini kada je Bosnalijek obilježio 70 godina postojanja. Međutim, zbog prilika izazvanih pandemijom COVID-19, nije bilo moguće organizirati ovakav događaj u punom kapacitetu.

Kompanija Bosnalijek iznijela je veliki teret u prevladavanju negativnih posljedica pandemije, naročito u prvim mjesecima kada je došlo do blokade izvoza farmaceutskih proizvoda iz brojnih država.

Zahvaljujući radnicima Bosnalijeka, te odluci Uprave da fokus u proizvodnji i plasmanu stavi primarno na zadovoljavanje potreba domaćeg tržišta, nije došlo do nestašice i problema u snabdijevanju tržišta lijekovima i dezinfekcijskim sredstvima koje proizvodi Bosnalijek.

„Proizvodni program Bosnalijeka danas uključuje lijekove na recept, bezreceptne lijekove, dodatke prehrani, medicinska sredstva, kozmetiku s posebnom namjenom i dezinfekcijska sredstva, ukupno 244 registrirana proizvoda bazirana na 132 molekule. Skoro 90 posto ovog broja odnosi se na lijekove kao najzahtjevnije i najstrožije regulirane farmaceutske proizvode.

Osim toga, 184 proizvoda ili tri četvrtine od ukupnog broja svih proizvoda rezultat su vlastitog razvoja Bosnalijeka, dok je 60 proizvoda rezultat saradnje sa renomiranim licencnim partnerima. Samo u proteklih pet godina razvijen je 81 novi proizvod. Bosnalijek je jedna od rijetkih kompanija u regiji koja je zadržala vlastiti razvoj u koji kontinuirano ulaže i prilagođava svoj proizvodni portfolio potrebama tržišta.
Strateška orijentiranost prema zadovoljavanju potreba klijenata i korisnika naših proizvoda predstavlja snažan oslonac u tržišnoj utakmici sa konkurencijom koja dolazi iz najrazvijenih država svijeta. Bosnalijek danas posluje u 27 država na tri kontinenta.

Sada želimo svoje znanje i iskustvo podijeliti sa stručnom zajednicom, ali i svim drugim zainteresiranim pojedincima i organizacijama i vjerujemo da ćemo to zahvaljujući „Danima Bosnalijeka“ i uspjeti“, poručio je Nedim Uzunović, generalni direktor Bosnalijeka.

U okviru „Dana Bosnalijeka“ biće organizirane posjete učenika, studenata te predstavnika stručne zajednice iz zemlje i okruženja. Planirane su i aktivnosti čiji cilj je promocija potencijala kompanije i njenog značaja za privredu Bosne i Hercegovine, kao i promocija novih proizvoda.

Također, dio aktivnosti bit će posvećen uposlenicima koji su najveća snaga i vrijednost Bosnalijeka pa će, pored rođendanske zabave, biti organiziran i sada već tradicionalni, susret sa penzionerima Bosnalijeka. U ovom periodu nastaviće se i akcije podrške mladima, profesionalnim sportistima te različitim humanitarnim udruženjima.