Raportova recenzija nedjeljom | Scream: Najzabavniji nastavak još od originala

Hoćemo li stvari nazvati takvim kakve jesu? Scream je mjerilo slasher filmova. Od prvog izlaska Ghostfacea 1996. godine, ovi filmovi su bili veoma cijenjeni, poslužili su mnogim kulturnim referencama, pa čak i utjecali na čitav žanr šašavih parodija.

Dexter: New Blood

Witcher – druga sezona

Matrix Resurrections

Don't Look Up

Spider-Man: No Way Home

Scream podmlađuje ovu klasičnu horor seriju svojim "requelom" i djeluje kao ljubavno pismo Wesu Cravenu i originalnom filmu. Prepun je pametnih referenci na original i žanr u cjelini sa sjajnom, raznolikom novom glumačkom postavom dok se originalna glumačka ekipa koristi kao osnova za upoznavanje. Ne odudara mnogo od onoga što smo ranije vidjeli i počinje kako i treba, telefonskim pozivom. Ovaj film nam daje sve što smo očekivali od franšize.

Ovoga puta nova generacija djece, koji svi imaju veze s Woodborovom mutnom historijom, meta su ubice u divljanju. Nova glumačka postava je donosi svježinu i prilično dobro predstavlja naše društvo u 2022. Sam (Melissa Barrera) se vraća u grad sa svojim dečkom Richiejem (Jack Quaid) nakon što njena sestra Tara (Jenna Ortega) postaje prva žrtva novog Ghostfacea. Upoznajemo se sa njihovom grupom prijatelja, Wesom (Dylan Minnette) koji je sin šerifkinje Judy Hicks, Amber (Mikey Madison) i blizanci Mindy i Chad (Jasmin Savoy Brown i Mason Gooding). Sam i Tara su otuđeni, a razlozi za to daju priči zanimljiv preokret.

Ghostface in Paramount Pictures and Spyglass Media Group's "Scream." Courtesy of Paramount Pictures

Jedna od najvećih privlačnosti filma je uključivanje originalnih preživjelih, Sidney (Neve Campbell), Deweya (David Arquette) i Gale (Courteney Cox). Sam doživljava halucinacije koje također lukavo dovode do još jednog klasičnog lika. Ponovo su predstavljeni na način koji potpuno ima smisla i bilo je zabavno vidjeti ove naslijeđene likove. Oni daju do znanja da su tu, ali zapravo ne preuzimaju priču i to je savršena kombinacija za ovo. David Arquette ovoga puta je fantastičan i ponovo se etablirao kao nekonvencionalni heroj.

Scream odaje počast horor žanru u cjelini

Režiseri Matt Bettinelli-Olpin i Tyler Gillett donose ono što film namjerava postići. Toliko je odavanja počasti horor žanru u cjelini i toliko dobro postavljenih sitnica koje vas vraćaju na gledanje originalnog filma. Korištena muzika podsjeća na klasičnu indie muziku iz 90-ih koja se koristi u mnogim omiljenim filmovima iz tog doba. Ako se nadate strašnim scenama, možda ćete ostati razočarani, ali donosi odlične krvave, jezive scene, a neka ubistva prilično su slikovita. Bolnička scena je vjerovatno vrhunac cijelog filma, dajući nam neke od najnapetijih i najšokantnijih trenutaka u kojima poželite vrištati na izbore nekih likova.

Budući da je ovo peta verzija, teško je dorasti svojim prethodnicima. Scream daje sve od sebe i rezultat je vrlo ugodan i nostalgičan film. Samosvjestan je i jedna od njegovih privlačnosti je to što izgleda da sebe ne shvata previše ozbiljno. To utire put za novu generaciju jer i Jenna Ortega i Melissa Berrera daju snažne nastupe najnovijih djevojaka u finalu.

Koji je vaš omiljeni strašni film?