NOVI FILM DAVIDA AYERA

Raportova recenzija nedjeljom | The Beekeeper: Jason Statham bio je svašta nešto. Sada je postao i pčelar

Kada je riječ o akcijskim filmovima, Jason Statham je pouzdan čovjek za zadatak, a ni The Beekeeper nije iznimka. Glumac, čije su komične sposobnosti manje korištene od njegove sposobnosti da udara nekoga u lice, udružuje se s režisermo Davidom Ayerom i scenaristom Kurtom Wimmerom kako bi isporučili akcijski film bez prestanka koji je pun adrenalina. Uz stručno uprizorene borbene sekvence, povučeni i iznimno spretan Statham probija se kroz visoko obučene agente na svim razinama kako bi zaštitio košnicu. The Beekeeper je možda uobičajen osvetnički film, ali ima dašak stila, fascinantne prepirke i uzbudljive akcijske scene.

Ferrari

Anyone But You

Aquaman and The Lost Kingdom

Silent Night

Wonka

Bilo bi preslabo reći da Stathamov Adam Clay djeluje na vlastitoj razini. Clay, umirovljeni vladin agent koji je prošao obuku u tajnom programu Beekeeper, nezaustavljiva je predstava jednog čovjeka. The Beekeeper počinje s Clayom, sada pravim pčelarom, koji razmjenjuje nježnosti s Eloise Parker (Phylicia Rashad), ljubaznom ženom od koje Clay iznajmljuje staju za smještaj svojih pčela. To je jednostavna scena, ali utemeljuje ostatak filma dok pokazuje šta dobrota može učiniti za Claya, o kojem se niko nikada nije brinuo. To je plitka postavka, ali radi.

Trenutak je zatišje prije oluje prije nego što izbije pakao, a Clay počne redati tijela. Clay je pomahnitao. On je smrtonosan, precizan i otvoren u pogledu svojih planova, i uzbudljivo ga je gledati kako se šeta do različitih grupa - bilo da su to federalni agenti ili zaštitari - i govori im da će zapaliti zgradu. Ovi elementi dodaju malo iznenađenja i zabave inače jednostavnom filmu, pa s radošću čekate Clayev sljedeći potez, budući da su unijeli priličnu dozu lakoumnosti u zaplet koji bi propao da se shvatio preozbiljno.

I dok Statham ne odmara od toga da bude akcijska zvijezda, posljednjih godina nije glumio u mnogo filmovima (osim Wrath of Man) koji su stvarno pokazali njegovu okretnost akcijskog heroja. U tu svrhu, The Beekeeper je povratak u formu za Stathama, koji zauzima središnju pozornicu i nosi scene borbe kao da mu život ovisi o tome. Akcijske sekvence mogu postati prilično dosadne kada uključuju samo oružje, ali Ayerov film je dinamičniji od toga, a Statham ga vodi u borbi prsa o prsa do velikog uspjeha.

Često se Clay bori s potpuno naoružanim ljudima samo rukama i hrabrošću. Povremeno koristi oružje, ali uvijek je implementirano na daleko maštovitiji način - u jednom slučaju, Clay baca staklenku meda na nečiju glavu kako bi ga razoružao. To je pametan način da uključite predmete i okruženje dok istovremeno izazivate smijeh. Što se tiče akcije, Statham ima najviše posla, dok je agentica Emmy Raver-Lampman, Verona Parker, zapela s lovom na Claya, koja obično dolazi nakon što akcija završi. Ipak, ona i Clay imaju intrigantnu dinamiku koju na okupu drži ljubav koju dijele prema Veroninoj majci, Eloise.

Priča je izuzetno plitka, kao i likovi, ali nisu ništa manje intrigantni. Scenarij povezuje različite niti kako bi bio uvjerljiv unatoč haosu. The Beekeeper je također prilično apsurdan. Ovo ni najmanje nije zamjerka filmu; naprotiv, prilično je zabavno jer je sve tako smiješno. Clay dopleše timu agenata FBI-a kao da nije ništa strašno dok oni tupo gledaju prije nego što prepoznaju da je on njihova meta je krajnje komično. Ovakvim ludo zabavnim trenucima nema kraja, iako možda pomaže gledati ih s publikom koja je raspoložena za smicalice.

Beekeeper je atraktivna vožnja, a jednom kada akcija počne ne posustaje. Statham je kao kod kuće u svojoj ulozi Claya i čini se da uživa u igri sa suptilnim humorom i moći koju njegov lik ima nad drugima. Akcijski setovi mogu biti uzbudljivi, a Clayeva misija čvrsto drži film na okupu unatoč nedostatku naracije i dubine likova. Ayerov film nije toliko krut da ne može napraviti zabavu s materijalom, a cijeli filmski tim dokazuje da je dorastao zadatku pružanja zabave potrebne za uživanje u njemu.