Magazin

Rihanna je zvanično postala milijarderka – ali ne zbog muzike

Rihanna je zvanično postala milijarderka - ali svoje milijarde nije zaradila od muzike. Brendovi koje je pjevačica lansirala prepoznali su duh vremena i svih promjena koje su se dogodile u političkom i kulturnom kontekstu. Kako je Rihanna izgradila svoje carstvo?

Kada je Robyn Fenty, svijetu poznatija kao Rihanna, 2017. godine pokrenula brend Fenty Beauty, cilj joj je bio da stvori kozmetičku kompaniju koja bi bila inkluzivna za sve žene, širom svijeta. Dogodila se paradoksalna posljedica: kompanija joj je pomogla da uđe u najekskluzivniju grupu ljudi na planeti – postala je milijarderka.

Rihanna sada ima bogatstvo od 1,7 milijardi dolara, procenjuje Forbes – što je čini najbogatijom muzičarkom na svijetu. Ali muzika je nije učinila tako bogatom. Najveći dio njenog bogatstva (procjenjuje se na 1,4 milijarde dolara) potiče od vrijednosti Fenty Beauty. Ostatak njenog bogatstva potiče od brenda donjeg veša Savage x Fenty, koji je vrijedan oko 270 miliona dolara, i njene zarade od karijere muzičarke i glumice.

Pedeset posto akcija brenda Fenty Beauty posjeduje francuski konglomerat luksuzne robe LVMH (koji vodi Bernard Arnault, najbogatija osoba na svijetu). Pokrenut je 2017. godine sa ciljem inkluzivnosti. Puderi brenda se nude u 50 nijansi, uključujući tamnije nijanse za žene koje se teže nalaze na tržištu – a u reklamama ih promoviše raznolika grupa ljudi.

Proizvodi su odmah postigli uspjeh. Samo u prvoj godini brend je zaradio 550 miliona dolara, prema podacima LVMH-a, pobjedivši druge poznate brendove poput šminke Kylie Jenner i Jessica Alba.

Međutim, nije baš tačno da se sve što Rihanna dotakne pretvara u zlato. U februaru, LVMH i Rihanna potvrdili su u izjavi Forbesu da su okončali svoj drugi brend – modnu liniju Fenty. Lansirana je 2019. godine takođe sa ciljem inkluzivne odeće u svim veličinama. Ali, kao i mnogi luksuzni modni brendovi, propatila je tokom pandemije, objavivši svoju posljednju kolekciju u novembru 2020. godine.

Jedina primjedba koju Rihannini fanovi imaju na njenu karijeru kao modnog i beauty magnata je što nije objavila album od 2016. godine. Ali je stvorila svoj brend, koji će je sigurno i nadživjeti.