Puni Gas

Šef Daimlera o proizvodnji AMG One: Siguran sam da smo bili pijani kad smo rekli da!

Izvršni direktor Mercedes-Benza Ola Källenius priznao je da nije zadovoljan odlukom o proizvodnji AMG One hiperautomobila, rekavši da je nadzorni odbor proizvođača automobila morao biti "pijan" kada je donio odluku.

Njemački proizvođač automobila prvi je put predstavio automobil na sajmu automobila u Frankfurtu 2017. godine.

Dospio je na naslovnice zbog hibridnog pogonskog sklopa iz Formule 1 koji koristi 1,6-litreni V6 s turbom i dva elektromotora na prednjoj osovini. Sve u svemu, očekuje se da će proizvodna verzija imati preko 1000 KS, piše Autoklub.

Mercedes-AMG Project ONE

Iako sve ove specifikacije na papiru zvuče sjajno, zapravo se dovođenje AMG One "na cestu" pokazalo iznimno teškim. Odgođeno je u brojnim prilikama, a isporuke kupcima tek trebaju započeti.

“Tim u AMG-u i High Performance Powertrain Formula 1 došao nam je prije otprilike četiri godine i rekao 'imamo sjajnu ideju, ugradimo motor Formule 1 u cestovni automobil'", rekao je Källenius za Autocar u nedavnom intervjuu. “Morat ću se vratiti da provjerim zapisnik sastanka, ali siguran sam da smo bili pijani kad smo rekli da.”

Mercedes-AMG Project ONE

Jedan od problema koji je Mercedes morao prevladati bio je usklađivanje pogonskog sklopa s WLTP standardima emisije koji zahtijevaju korištenje filtera za čestice benzina. Dok je s predstavnicima medija razgovarao o automobilu u Monaku, Källenius je dodao da proizvođač automobila ima vijesti o AMG One koje će objaviti “za nekoliko sedmica”.

Voditeljica marketinga Bettina Fetzer, također je za Autocar rekla da će Mercedes podijeliti "vrlo iskren dokumentarac" o napretku projekta.

Samo 275 primjeraka Mercedes-AMG One je predviđeno za proizvodnju, a svaki od njih će koštati oko 2,27 miliona eura.