odlična kampanja

Španska kompanija smjestila Bosnu i Hercegovinu među najuspješnije turističke destinacije ovog ljeta

Analiza je napravljena u odnosu na posljednju predpandemijsku godinu

Bosna i Hercegovina među najuspješnijim destinacijama ovog ljeta, objavila je španska specijalizirana kompanija ForwardKeys.

"Drago mi je vidjeti da su mnoge balkanske destinacije, i moja domovina Bosna i Hercegovina posebno, bile među najuspješnijim turističkim destinacijama ovog ljeta, ostvarujući bolje rezultate od mnogih drugih, odavno poznatih destinacija južne Evrope", kaže za Raport Ema Mandal, ekspert ForwardKeysa.

Poboljšana ponuda

Odlične marketinške kampanje i poboljšanja u turističkoj ponudi su zaista urodili plodom, ističe Mandal, dodajući da je analiza napravljena u odnosu na posljednju predpandemijsku godinu (2019.).

"Šta to Balkan kao regija ima za ponuditi? Rekla bih prije svega očuvanu prirodu i ljepotu koja ostavlja bez daha.

Ozbiljniji pristup samoj promociji prirodnih dragulja umnogome je poboljšao prikaz stvarne slike nesagledivih planinskih prevoja, kanjona, predivnih jezera i rijeka, gradova koji čuvaju istoriju i pričaju priče i prenose tradiciju koja se mora osjetiti", naglašava Mandal.

Filmska obala Albanije, bajkovita priroda Slovenije, magična jezera i kanjoni Sjeverne Makedonije te bogata historija Bosne i Hercegovine pričaju te priče svaka na svoj jedinstven način, dodaje Ema.

(Foto: ForwardKeys)

Posebno je ponosna što je i glavni grad BiH visoko na listi popularnih turističkih destinacija.

"Sarajevo kao glavni grad i moje rodno mjesto potvrđuje činjenice o ovoj turističkoj sezoni, jer se ovo ljeto lokalni jezik najmanje čuo ulicama grada.

Upravo zbog toga se nadam da ćemo prevazići i najveću barijeru koju trenutno imamo u razvitku turističke sezone a to je zračna povezanost.

Za slične analize i veliki izbor rješenja koja mogu dalje pomoći u unapređivanju i praćenju turističkog performansa destinacija, fantastičan tim iz Forwardkeys stoji na raspolaganju", poručila je Mandal.

Žele nešto novo

Dodala je da nam u prilog ide i želja turista za istraživanjem dosad ne toliko poznatih predjela.

"Ljudi su prezasićeni nekim standardnim lokacijama. Žele istražitii nešto novo, a mi zaista imamo mnogo toga što možemo ponuditi gostima.

Djelimičan razlog su i klimatske promjene, zbog kojih pojedina mjesta i više nisu toliko privlačna", ističe Ema.

No, ona ukazuje i na probleme koji bi mogli zaustaviti ovaj pozitivan trend, kad je u pitanju Bosna i Hercegovina.

"Po meni, bitno je da podignemo svijest o tome da je kod nas još uvijek slaba povezanost sa avionskim linijama iz inozemstva.

Imamo veliki potencijal i ne smijemo dopustiti da nas ovaj problem koči.

Uvođenjem novih letova i razvijanjem tog segementa mogli bismo postati još atraktivnija destinacija za turiste", rekla je Mandal.