Epilog drame

Spašene automobile iz izgorjelog broda potapaju zbog sigurnosti

Ta vozila su iz predostrožnosti nakon iskrcaja potopljena u kontejner napunjen vodom, a sve kako bi se auto i njegove električne komponente "ohladili".
požar na brodu

Kada se krajem jula dogodio požar na brodu za prijevoz automobila, u javnost je procurila informacija kako je među 3.000 vozila i oko 500 električnih. Mnogi su odmah posumnjali kako je upravo električni automobil izazvao požar.

To na koncu nije dokazano, ali je zato još jednom pokazano zašto će sistem brodskog prijevoza morati proći temeljitu reviziju po pitanju sigurnosti i protupožarne zaštite. Dovoljno je reći kako je osjetno teže ugasiti požar na električnom automobilu nego na klasično pogonjenom vozilu, a kad se to dogodi na brodu, stvari se dodatno kompliciraju.

Pokazuje to i snimak iskrcaja vozila s trajekta Fremantle Highway. Oko 1.000 automobila je spašeno, a među njima je dosta električnih. Snimak na kojem se vidi iskrcaj električnih Mercedesa EQE to zorno pokazuje, kao i koliko je opreza potrebno s električnim vozilima koja je požar bio zahvatio.

Ta vozila su iz predostrožnosti nakon iskrcaja potopljena u kontejner napunjen vodom, a sve kako bi se auto i njegove električne komponente "ohladili". Naime, zabilježeni su slučajevi gdje se na jednom "ugašenim" električnim automobilima požar može opet generirati.

Potvrđuje to i ovaj snimak. Djelomično izgorjeli Mercedes izgleda kao da je vatra na njemu ugašena, ali kad se potopio u vodu, počela se dizati para što otvara sumnje. Neki podaci govore kako je za gašenje Li-ion baterija na električnom automobilu kalibra Tesle potrebno i više od 160.000 litara vode.

Jedna osoba je stradala, a nekoliko je povrijeđeno u požaru koji je izbio na teretnom brodu, sjeverno od nizozemskih Zapadno-frizijskih ostrva, saopćila je nizozemska obalska straža.

Neki članovi posade bili su primorani da skoče u vodu, ali ih je pronašla obalska straža na Sjevernom moru.