Punih pet godina prošlo je otkako je Mercedes najavio razvoj novog modela pod imenom Project One, a sada je krenula i proizvodnja.
Hipersportski Mercedes predstavljen je u suštini kao F1 bolid za cestu, što realno i jest. Najbrži cestovni Mercedes u historiji je i jedan od najbržih automobila na svijetu. Prvi primjerci iz serije od tek 275 automobila već se sklapaju, i to ručno.
Sklapanje automobila se odvija u AMG-ovom centru u Coventryju u Velikoj Britaniji, dok hibridni pogon s četiri elektromotora dolazi iz odjela Mercedesa (High Performance Powertrains) smještenog u Brixworthu. Slažu ga isti ljudi koji odgovaraju i za pogon F1 bolida.
U proizvodnji automobila sudjeluje pedesetak specijalno obučenih djelatnika, a montaža slična onoj luksuznih satova se odvija kroz 16 pozicija, odnosno stanica za montažu i testiranje. Kad je montaža gotova, bolid se još jednom testira te se zatim pakira u zaštitnu foliju i transportira u AMG-ovo sjedište u Affalterbach gdje se isporučuje kupcu.
Mercedes-AMG One je izuzetno kompleksan proizvod s kojim se prije korištenja mora upoznati i sam kupac. Zanimljivo je da se njegov 1.6 V6 motor vrti do 11.000 o/min, a pritom zadovoljava Euro 6 norme. Za razliku od motora F1 koji je u leru na 5.000 o/min, ovaj V6 snažan gotovo 600 KS prede na svega 1.200 o/min.
Uz trkaći V6 pogon opslužuje četiri elektromotora, po jedan za svaki prednji kotač, jedan pozicioniran uz V6 i spojen na radilicu sa snagom od preko 160 KS te četvrti od 121 KS koji je spojen na turbinu. Baterija je kapaciteta 8.4 kWh i osigurava 18 km električnog dosega.
100 km/h postiže za 2.9 sekundi, a na 200 km/h je nakon samo sedam sekundi. Maksimalac je postavljen na 352 km/h. Dovoljno da unaprijed proslavimo status najbržeg cestovnog automobila na Nürburgringu.