Nova E klasa je prekretnica u Mercedesovom poslovanju kao zadnji klasični Mercedes. Pojam "klasični“ se ovdje ne tiče dizajna. Naime, nova E klasa će biti zadnji Mercedesov novitet koji će koristiti klasičnu platformu. Platformu koja je predviđena za prihvat motora s unutrašnjim izgaranjem.
Svi daljnji modeli temeljit će se na arhitekturama dizajniranima za pogon na baterije.
Potvrdio je to lično Mercedesov šef razvoja Markus Schäfer u intervjuu za Automobilwoche . Rekao je kako će Mercedes od 2030. godine uglavnom biti proizvođač električnih automobila. Kažemo uglavnom, jer će ponuda električnih vozila ovisiti o tržišnim uvjetima. Ali kako stvari stoje, cijela Evropa je uključena u elektrifikaciju.
Vratimo li se na E klasu, njena je premijera zakazana za kraj ove godine, dok bi prvi primjerci na ceste trebali stići na proljeće iduće godine. Zasad se zna kako u ponudi ostaju benzinci i dizelaši. Ali će ponuda zbog uvođenja norme Euro 7 biti limitirana.
Recimo i kako je Schäfer potvrdio da se prekida saradnja s Renaultom na području motora. Podsjetimo, Renaultovi motori nalazili su se u ponudi A klase i još nekih povoljnijih modela. Mercedes će novi motor za globalno tržište razviti s kineskim Geelyjem.
Podsjetimo, Mercedes je nedavno predstavio novi EQE SUV, višenamjensku varijantu EQE poslovne limuzine. Kao i model EQE, dostupan je sa osnovnim inovacijama modela EQS i istovremeno je dinamičniji od modela EQS SUV.