Najveća svjetska grupacija luksuzne robe objavila je podatke je o velikoj prodaji potaknutoj prazničkom kupovinom.
Brend LVMH je rekao da su ostvarili drugu rekordnu godinu zaredom kad su u pitanju prihodi. U tome im nisu odmogle čak ni aktuelne gegeopolitičke napetosti i visoki troškovi života.
Nadoknadili gubitke u Kini
Prodaja je dosegla gotovo 25 milijardi dolara. Firma je zabilježila snažan rast u Evropi, Sjedinjenim Američkim Državama i Japanu. To je nadoknadilo gubitke u Kini izazvane zatvaranjem zbog koronavirusa.
U Aziji je LVMH doživio pad od 20% u prvih devet mjeseci, prenosi BBC.
Međutim, predsjednik i glavni izvršni direktor LVMH-a Bernard Arnault rekao je da je oprezno optimističan u pogledu uspjeha u Kini.
Najveći prodavač luksuzne robe na svijetu
"Imamo sve razloge da budemo sigurni, čak i optimistični u pogledu Kine", rekao je Arnault na prezentaciji prihoda grupe.
Ukazao je na njihove trgovine u Macauu, kao znak onoga što bi moglo doći.
“Posao se vratio, Kinezi kupuju”, rekao je Arnault.
Brend LVMH (kratica francuskog koncerna Moet Hennessy - Louis Vuitton), uključuje marke kao što su Tiffany's, Christian Dior, Sephora, Hennessey i Moet.
Dizajnerski brend Louis Vuitton prošao je posebno dobro. Njegovi su prihodi prvi put premašili 21,7 milijardi dolara.
Analitičari zaradu LVMH-a smatraju vodećim na tržištu luksuza. Bain and Company tvrdi da vidi porast potrošnje na ličnu luksuznu robu u cjelini.
Postavio kćerku na čelo
"Predviđa se da će tržište ličnog luksuza zabilježiti daljnji rast od najmanje 3-8% sljedeće godine. Čak i kad se uzme u obzir pad globalnih privrednih uvjeta", navodi se u izvještaju konsultantske firme.
Ranije ovog mjeseca LVMH je napravio promjene u svom rukovodećem osoblju.
Arnault, jedan od najbogatijih ljudi na svijetu, postavio je svoju kćerku na čelo modne kuće Dior.
Delphine Arnault, 47, zamijenila je Pietra Beccarija. On je preuzeo mjesto izvršnog direktora Louis Vuittona.
Svih petero djece Arnaulta drže rukovodeće pozicije u grupi.