Profitabilnost je važna riječ u Stellantis grupaciji. Važna je i za Citroen koji sprema veliku čistku u svojoj ponudi.
Čistka u modelskoj ponudi znači da neki od trenutno ponuđenih modela automobila neće imati svoje nasljednike.
Thierry Koskas, šef Citroena, namjerava odustati od prisutnosti francuske marke u nekoliko segmenata. U razgovoru s novinarom britanskog Autocara priznao je da bi Citroen trebao biti prisutan prvenstveno u B i C segmentima, a to su, prema riječima Koskasa, ključna mjesta na evropskom tržištu. Šta je s ostatkom?
Kraj srednje klase
Nećemo vidjeti nasljednika modela C5 X, pozicioniranog u srednjoj klasi (tzv. D segment). Znakovito je da je Koskas priznao da prodaja nije loša, ali sam segment umire. I to nije sve.
Nažalost, Citroen će izostati i u klasi najmanjih gradskih automobila. Mali Citroen C1 (proizvodnja završena 2022.) tako će ući u istoriju kao jedan od posljednjih mališana sa ševronima na haubi (ne zaboravimo da je u ponudi još uvijek električni Ami).
Ispostavilo se da je C1 izgubio zbog troškova proizvodnje. Proizvodnja mališana toliko je skupa da bi razlika u cijeni između C1 i mnogo većeg C3 kupcima bila neprihvatljiva. Ostaje otvoreno i pitanje putničkih verzija karavana.