Posebno izdanje

Audi predstavio novi RS 6 Avant GT: Ovako izgleda kada model dosegne svoj vrhunac

Novi Audi RS 6 Avant GT je vrhunac serije modela. Posebno izdanje prepuno je ekskluzivnih detalja eksterijera i interijera.

Impresivni krovni rubni spojler, redefinirani difuzor i 22-colni kotači prepoznatljivog dizajna naglašavaju njegov najviši položaj u seriji modela. Unutrašnjost krase visokokvalitetna školjkasta sjedala, svježa kombinacija boja i pojedinačni brojeve na središnjoj konzoli kao ekskluzivni naglasci.

Lagani podesivi coilover ovjes jedinstven za RS 6 Avant GT i prerađeni quattro sportski diferencijal na stražnjoj osovini izoštravaju iskustvo vožnje. Osmerocilindrični motor s dva turbopunjača u V-konfiguraciji ima snagu od 630 KS (463 kW) i isporučuje 850 Nm okretnog momenta od 2300 do 4500 okr./min.

Audi je naglasio kako isporuke novog RS 6 Avant GT kreću u drugom tromjesečju 2024., s početnom cijenom od 219.355 eura.

Ideja Audija RS 6 Avant GT seže do projekta pripravnika RS 6 GTO koncept iz 2020. Dvanaest pripravnika koji su učili raditi kao mehaničari karoserije i konstrukcije vozila, automehaničari, autolakireri i mehaničari alata radilo je na projektu šest mjeseci uz podršku Audi Designa. Većinu inspiracije uzeli su iz legendarnog trkaćeg automobila Audi 90 quattro IMSA GTO iz 1989. Rezultat pokazuje niz načina na koje mladi talenti mogu doprinijeti tvrtki čak i tijekom svog naukovanja.

Novi Audi RS 6 Avant GT izdvaja se od ostalih modela u svojoj ponudi, RS 6 Avant i RS 6 Avant performance verzije, zahvaljujući svom još impresivnijem izgledu temeljenom na konceptu RS 6 GTO. Markantni prednji dio očito je inspiriran konceptom RS 6 GTO.

Singleframe i usisnici zraka u potpunosti su završeni u crnoj boji visokog sjaja, zbog čega automobil izgleda još niže i šire. Okomite lopatice u prednjoj pregači, nova usisna rešetka i snažan prednji razdjelnik integriran u branik poboljšavaju izoštreni izgled. Po prvi put, Audi Sport GmbH ne samo da koristi potpuno redizajniranu haubu, već je također proizvodi od karbonskih vlakana. Jedinstvena završna obrada čini redizajniran karbonski materijal haube pravim privlačnim za oko, a impresivno je uokvirena bojom tijela.

Integrirani otvori za zrak iza velikih kotača od 22 cola smanjuju tlak zraka u luku kotača i poboljšavaju hlađenje kočnica. Poput haube, blatobrani u kojima se nalaze veliki kotači po prvi su put u potpunosti izrađeni od ugljičnih vlakana – vrhunac na samom vozilu, kao i za Audi Production.

Bočni profil definiran je umetcima u bočnim pragovima, poklopcima vanjskih retrovizora od sjajnog karbona i 22-colnim kotačima u dizajnu sa 6 krakova koji su napravljeni isključivo za RS 6 Avant GT. Straga posebno izdanje impresionira crnim natpisom ‘RS 6 GT‘, vratima prtljažnika posebno prilagođenim dizajnu s vizualno spuštenim utovarnim rubom, funkcionalnim difuzorom s okomito centriranim reflektorom koji čini automobil još širim i prepoznatljivim dvostrukim krilom inspiriranim motorsportom. Potonji je uzet gotovo 1:1 od konceptnog automobila učenika. Po prvi put u povijesti RS 6 Avanta, krovni nosači su uklonjeni za još ravniju, sportsku siluetu.

Za RS 6 Avant GT kupci imaju mogućnost odabrati ekskluzivne naljepnice u dvije boje. Prvi, u kombinaciji s završnim slojem Arkona White, kombinira tradicionalne boje Audi Sporta, crnu, sivu i crvenu. Oznake modela sprijeda i straga također dolaze u ovim bojama. Ako se odabere ova kombinacija boja, kotači u prepoznatljivom dizajnu uvijek dolaze u bijeloj boji visokog sjaja. Alternativno, naljepnice u crnim i sivim tonovima dolaze s vanjskom bojom Nardo sivom ili Mythos crnom. Za usklađivanje, Audi Sport GmbH nudi kotače visokog sjaja u crnoj ili mat crnoj boji. Četiri prstena u Singleframe masci i vratima prtljažnika zajedno s natpisom modela standardno su crni. Sljedeće završne obrade dostupne su za vanjski dio: Arkona bijela, Nardo siva, Chronos siva metalik, Madeira smeđa metalik i Mythos crna metalik.

RS 6 Avant GT silazi s proizvodne trake s paketom RS design plus kao standardnom opremom. Crni interijer pojačan je brojnim detaljima u ekskluzivnoj kombinaciji crvene i bakrene boje, na primjer šavovima na upravljaču, bočnim stranama središnje konzole, središnjem naslonu za ruke i naslonima za ruke te tepisima s natpisom ‘RS 6 GT‘ slovima. Nova RS školjkasta sjedala u kombinaciji koža-Dinamica i natpis ‘RS 6 GT‘ odmah ispod naslona za glavu također imaju ovu shemu boja. Saćasti šavovi u središtu sjedala svjetlucaju u Express Red boj, dok su oni na vanjskom šavu sjedala bakreni.

Nasloni za ruke, armaturna ploča, središnja konzola, uključujući bočne stranice, i rubovi vrata presvučeni su Dinamica crnim mikrovlaknom, dok su ukrasni umeci prekriveni Dinamica tamno crnim mikrovlaknom. Ukrasni umetci su također dostupni u strukturi karbonskog kepera s otvorenim porama kao opcija. Sigurnosni pojasevi upadaju u oči svojom punom grimizno crvenom bojom. Kao poseban naglasak, središnja konzola sadrži serijski broj automobila u ograničenoj seriji od 660 modela.