Puni Gas

FOTO Mercedes predstavio najjaču S klasu u historiji. Neka vas ime ne zavara

Mercedes predstavio najjaču S klasu bijeli Mercedes na ulici između zgrada koje izgledaju futuristički sa bijelim željeznim stubovima u pozadini zgrade u magli automobil se vidi sprijeda veliki znak mercedesa na rešetki za hladnjak ne vidi se vozač dan

Mercedes je predstavio najjaču S klasu u historiji. Imenom i prezimenom, to je Mercedes-AMG S63 Hybrid. Neka vas ime ne zavara, ovdje ispod poklopca nije četiri-cilindraš kao kod C63 AMG-a, ali nije ni V12. Tu je odlični 4.0 V8 biturbo koji je dovoljno dobar da pokreće i Aston Martine.

U pripremi i snažnija izvedba za S65

V8 je dobio pomoć elektromotora na zadnjoj osovini, a napaja ga baterija kapaciteta 13.1 kWh. Pogađate, doseg je skroman, tek 33 km, što je taman da se primire oni s ekološkim pogledima na život. Ali i da se dovoljno tiho ulicom spustite do kućnog praga da vas niko ne čuje.

To nikako ne vrijedi ako se uključi zvijer na fosilna goriva. Stari S63 je davao 612 KS, a ovaj uz pomoć hibridne tehnologije raspolaže s 802 KS i čak 1430 Nm okretnog momenta. A kad kažemo kako je navodno u pripremi i snažnija izvedba za S65, postaje jasno da V12 gubi na važnosti i ostaje rezerviran za izvedbu Maybach.

A sad ubrzanje. Usprkos drastično većoj snazi i posebno momentu, doprinos na asfaltu nije proporcionalan. Ubrzanje do 100 km/h je skraćeno sa 3,5 na 3,3 sekundi. Objašnjenje daje podatak o masi. Naime, S63 se "udebljao" čak 525 kg i sad teži 2.520 kg.

Mercedes predstavio najjaču S klasu, startnija od S580 s 503 KS

Ovdje je ipak fer reći kako je hibridna S klasa osjetno startnija od S580 s 503 KS, pa čak i od Maybachovog S680, zadnjeg s motorom V12. U prvom slučaju je do stotke brži za 1,5 sekundi, a u drugom 1,2 sekunde. I još nešto, ako se odabere AMG Driver’s Package, maksimalna brzina raste s limitiranih 250 na čak 290 km/h.

Naravno, standardna oprema uključuje sve moderne tehnologije i sisteme asistencije koje nudi svaka S klasa, od zakretne stražnje osovine i zračnog ovjesa, pa sve do nekih posebnosti za AMG poput maske Panamericana, trapezoidnih završetaka ispuha i 21-inčnih felgi.

Kad je pak interijer u pitanju, jasno je da je naglasak stavljen na luksuz. Zanimljivo, Drive Pilot sistem autonomne vožnje nivoa 3 ovdje se ne nudi. Cijena još nije objavljena, ali je realno očekivati da će biti blizu one Maybacha.

Mercedes-AMG S63 Hybrid.
Mercedes-AMG S63 Hybrid
Mercedes-AMG S63 Hybrid.
Mercedes-AMG S63 Hybrid.
Mercedes-AMG S63 Hybrid.
Mercedes-AMG S63 Hybrid.