Abu Dhabi

Globalni medijski kongres ponudit će odgovore na ključna pitanja za budućnost medijske industrije

GMC idealna je platforma za medijske kompanije da se međusobno povežu, uče o najnovijim trendovima i sarađuju na novim idejama

Organizatori drugog po redu Globalnog medijskog kongresa (GMC) koji se od 14. do 16. novembra ove godine održava u Abu Dhabiju, najavili su bogat i sadržajan program s brojnim panel raspravama na kojima se očekuje učešće uticajnih osoba iz medija, ali i brojnih drugih sfera.

U fokusu ovogodišnjeg GMC-a je oblikovanje budućnosti medijske industrije koja se brzo mijenja i prisiljava medijske kompanije da se prilagođavaju kako bi napredovale. Već prvog dana Kongresa planirano je nekoliko zanimljivih panel diskusija na teme „Državni komunikacijski alati za senzibiliziranje publike o klimatskim promjenama“, „Think Tankovi na čelu klimatskih akcija“, „Razvoj novinarstva: što pokriva i što prikriva“, „Proizvodnja sadržaja u eri održivosti“ i „Podaci u službi istine: važnost analize podataka i vizualizacije“.

Intenzivan program panel sesija predviđen je i za preostale dane GMC-a, a među temama tih rasprava su i zaštita sadržaja od piratstva, lažnih vijesti i promjena koje donosi umjetna inteligecija te medijsko obrazovanje, odnosno kako mediji, medijske škole i tehnološke tvrtke mogu više surađivati. „Modeli održivog prihoda u digitalnoj eri: definiranje puta do profitabilnosti“ i „Printani mediji: Postoji li svjetlo na kraju digitalnog tunela?“ nazivi su nekih od panel rasprava zadnjeg dana Kongresa.

GMC idealna je platforma za medijske kompanije da se međusobno povežu, uče o najnovijim trendovima i sarađuju na novim idejama. Ove godine, GMC uključuje i izložbu na kojoj će vodeći međunarodni i lokalni brendovi prikazati najnoviju tehnologiju, proizvode i usluge u medijima. Događaj će također ugostiti konferenciju koja okuplja globalne lidere u medijima kako bi se pozabavili vrućim temama i trendovima.

Za vrijeme trajanja Kongresa, bit će organiziran niz treninga i radionica za razvoj talenata, pružajući polaznicima priliku da razviju nove vještine i unaprijede postojeće. Organizatori najavljuju i Innovate Stage kao mjestu za prezentaciju novih ideja. Startupi će također imati priliku predstaviti svoje poslovne ideje ključnim investitorima i kompanijama kroz prezentacije na Innovation Stageu tokom tri dana trajanja Kongresa.

GMC okupit će neke od najistaknutijih influencera na Bliskom istoku kako bi se umrežili, surađivali i dijelili svoja iskustva s novim i nadolazećim influencerima. Pozornica Create ponudit će platformu za etablirane kreatore sadržaja za razmjenu praktičnih uvida o tome kako proširiti publiku, kako stvoriti zanimljiv sadržaj i kako unovčiti i ostvariti uticajnu karijeru.

Također, Globalni medijski kongres NexTech ima za cilj podržati, njegovati i predstaviti startupe od rane do faze rasta, pružajući im priliku da pokažu svoje aplikacije/proizvode, rješenja i druge tehnološke inovacije korisne za medijsku industriju. NexTech ima za cilj identificirati inicijative diljem svijeta koje pokazuju potencijal u stvaranju vrhunskih tehnologija primjenjivih u medijskoj industriji.

Federalna novinska agencija (FENA) bit će među brojnim medijskim kućama iz cijelog svijeta koje će aktivno sudjelovati na ovogodišnjem Globalnom medijskom kongresu u Abu Dhabiju. Trodnevni skup organizira ADNEC Grupa u strateškom partnerstvu s novinskom agencijom Emirata (WAM), a pod pokroviteljstvom šeika Mansoura bin Zayeda Al Nahyana, potpredsjednika, zamjenika premijera i ministra predsjedničkog suda.