Abu Dhabi

Oblikovanje budućnosti medijske industrije u fokusu ovogodišnjeg GMC-a

GMC idealna je platforma za medijske kompanije da se međusobno povežu, uče o najnovijim trendovima i surađuju na novim idejama

U fokusu drugog po redu Globalnog medijskog kongresa (GMC) koj ise od 14. do 16. novembra ove godine održava u Abu Dhabiju bit će oblikova nje budućnosti medijske industrije. Kako ističu organizatori, medijska industrija se brzo mijenja, a medijske kompanije se moraju prilagoditi kako bi napredovale.

GMC idealna je platforma za medijske kompanije da se međusobno povežu, uče o najnovijim trendovima i surađuju na novim idejama. Ove godine, GMC uključuje i izložbu na kojoj će vodeći međunarodni i lokalni brendovi prikazati najnoviju tehnologiju, proizvode i usluge u medijima. Događaj će također ugostiti konferenciju koja okuplja globalne lidere u medijima kako bi se pozabavili vrućim temama i trendovima.

Planirana je konferencija sa sesijama vezanim uz medijsku industriju. Ove sesije fokusiraju se na ključne teme koje vode istaknuti stručnjaci iz cijelog svijeta. Teme na konferenciji variraju u različitim specijalizacijama vezanim uz digitalnu komunikaciju, umjetnu inteligenciju, napredne tehnologije i inovacije u medijskom sektoru. Na konferenciji će također biti predstavljena specijalizirana predavanja o novinarstvu, radiju, televiziji, internetu i društvenim medijima. Ova specijalizirana konferencija izvrsna je prilika za medijske profesionalce da se upoznaju s najnovijim trendovima i izazovima s kojima se industrija suočava. Ove godine konferencija će se fokusirati na sljedeće teme: održivost, inovacije i najnovije tehnologije u medijima, sportski mediji te mladi, obrazovanje i budućnost medija.

Za vrijeme trajanja Kongresa, bit će organiziran niz treninga i radionica za razvoj talenata, pružajući polaznicima priliku da razviju nove vještine i unaprijede postojeće. Sudionici radionice iz prve će ruke imati priliku učiti o najnovijim metodama koje oblikuju budućnost industrije od stručnjaka u tehnološkom i medijskom sektoru. Radionice su usklađene s glavnom konferencijom i bavit će se održivošću, sportskim prijenosom, umjetnom inteligencijom i najnovijim tehnologijama u sektoru.

Organizatori najavljuju i Innovate Stage kao mjestu za prezentaciju novih ideja. Startupi će također imati priliku predstaviti svoje poslovne ideje ključnim investitorima i kompanijama kroz prezentacije na Innovation Stageu tokom tri dana trajanja Kongresa.

GMC okupit će neke od najistaknutijih influencera na Bliskom istoku kako bi se umrežili, sarađivali i dijelili svoja iskustva s novim i nadolazećim influencerima. Pozornica Create ponudit će platformu za etablirane kreatore sadržaja za razmjenu praktičnih uvida o tome kako proširiti publiku, kako stvoriti zanimljiv sadržaj i kako unovčiti i ostvariti utjecajnu karijeru.

Također, Globalni medijski kongres NexTech ima za cilj podržati, njegovati i predstaviti startupe od rane do faze rasta, pružajući im priliku da pokažu svoje aplikacije/proizvode, rješenja i druge tehnološke inovacije korisne za medijsku industriju. NexTech ima za cilj identificirati inicijative diljem svijeta koje pokazuju potencijal u stvaranju vrhunskih tehnologija primjenjivih u medijskoj industriji.

Bogati program Kongresa uključuje i medijske okrugle stolove uz glavnu konferenciju. Na četiri okrugla stola inovatori i donositelji odluka koji predstavljaju različite medijske sektore iz cijeloga svijeta raspravljat će o najhitnijim problemima u industriji i razmjeniti mišljenja o rješenjima za osiguranje održivog medijskog sektora.

Nakon uspješnog pokretanja prošle godine, Media Future Labs na GMC-u će se pozabaviti najhitnijim problemima s kojima će se globalna medijska scena suočava danas i u budućnosti. Okupljajući lidere, operatere i inovatore iz vrha svjetskih medija, Media Future Labs će kroz niz 60-minutnih okruglih stolova ispitivati izazove i prilike s kojima se suočavaju mediji. Putem ovih ekskluzivnih međunarodnih panela pred odabranom publikom, ugledni govornici analizirat će ključnu ulogu medija u sve složenijem i fluktuirajućem okruženju vijesti. Od uloge umjetne inteligencije u redakciji, do klimatskog izvještavanja i sljedeće generacije medijskih profesionalaca, Media Future Labs će duboko zaroniti u teme koje danas stvaraju i probijaju industriju vijesti. Održavajući se tokom sva tri dana Kongresa, Labs će ugostiti suradnike iz raznih medijskih profesija za fokusirane rasprave, postavljajući dnevni red za nadolazeću godinu.

Federalna novinska agencija (FENA) bit će među brojnim medijskim kućama iz cijelog svijeta koje će aktivno sudjelovati na ovogodišnjem Globalnom medijskom kongresu u Abu Dhabiju. Trodnevni skup organizira ADNEC Grupa u strateškom partnerstvu s novinskom agencijom Emirata (WAM), a pod pokroviteljstvom šeika Mansoura bin Zayeda Al Nahyana, potpredsjednika, zamjenika premijera i ministra predsjedničkog suda.