14-16. novembra

NextTech Innovation Stage će okupiti medijske startupove i investitore iz cijelog svijeta na GMC-u

ADNEC Grupa i novinska agencija Emirata (WAM) potvrdili su da će NextTech Innovation Stage drugu godinu zaredom ugostiti medijske startupe iz cijelog svijeta na ovogodišnjem Globalnom medijskom kongresu (GMC), koji se održava u Abu Dhabiju od 14. do 16. novembra.

Kao glavni događaj na Bliskom istoku za medijske startupove i investitore, The NextTech Innovation Stage dat će startupima u ranoj fazi platformu na kojoj mogu prikazati svoja rješenja i sposobnosti pred stručnjacima iz medijske industrije i investitorima, navodi WAM.

S 25 startupa u ranoj fazi i fazi rasta iz cijelog svijeta, učesnici će prikazati svoja rješenja, koristeći umjetnu inteligenciju AI, kompjutersko učenje, AR/VR, održiva medijska rješenja, inovativne metode proizvodnje sadržaja i širok raspon drugih tehnoloških aplikacija za medijsku industriju. Ovi će startupi dobiti pristup vodećim imenima medijske industrije i investitorima, nudeći im priliku da kataliziraju svoje puteve rasta, umreže se i stvore partnerstva.

U sklopu ove platforme bit će održano i takmičenje GMC NextTech Pitch na kojem će takmičari svoje proizvode i usluge predstaviti vodećim investitorima, ključnim dionicima, kompanijama rizičnog kapitala i stručnjacima iz industrije. Žiri koji će biti sastavljen od stručnjaka iz kompanija Huawei, Tecom Group, Abu Dhabi SME Hub, Plug Play i The Collective Hub ocjenjivat će njihove tehničke performanse, održivost njihovih proizvoda i njihov potencijal na tržištu.

Nakon takmičenja organizatori će dodijeliti nagrade, pri čemu će prvo mjesto dobiti novčanu nagradu od 50.000 AED za podršku poslovnom rastu, drugo mjesto dobit će članstvo u Dubai Media Cityju, platformi koja omogućuje poduzetnicima i startupima sljedeću fazu rasta, a treće mjesto dobit će besplatan štand za izlaganje na Global Media Congressu sljedeće godine.

Mohammed Jalal Al Rayssi, predsjednik organizacijskog odbora GMC-a i generalni direktor WAM-a, rekao je da na prenatrpanom tržištu, startupima je potrebna što veća izloženost.

"Nakon prošlogodišnjeg uspjeha, ponovno smo željeli medijskim startupima iz cijeloga svijeta dati priliku da se lično upoznaju s kreatorima promjena i investitorima koji transformiraju medijski krajolik. GMC nastoji oblikovati budućnosti medijske industrije, a okupljanjem inovativnih kompanija i profesionalaca u industriji, nadamo se da ćemo ubrzati mnoga partnerstva koja će definisati sektor u godinama koje dolaze", poručio je on.

Humaid Matar Al Dhaheri, generalni direktor i izvršni direktor ADNEC Grupe izrazio je zadovoljstvo što se ove godine na Innovate Stageu pridružila grupa od 25 startupa.

"Radujem se što ću vidjeti kakva su njihova revolucionarna rješenja za neke od najvažnijih izazova s kojima se medijska industrija suočava", rekao je Al Dhaheri.