internet

Google najavljuje nova ažuriranja za Android

Microsoft je najavio veliko proširenje svog ograničenja podataka u EU za Microsoft Cloud

Uzbudljivi uređaji, odlična tehnologija, strašni promašaji u Digital Telegramu. Internetska maloprodaja je na pragu širokog usvajanja AI, prema nalazima Salesforceovog izvještaja o stanju trgovine.

AI je već korišten u više od 17 posto svih prazničnih narudžbi širom svijeta. To odgovara vrijednosti od 199 milijardi američkih dolara. Samo u Cyber ​​sedmici, AI je utjecala na 51 milijardu dolara u online prodaji. Globalno, 77% kompanija za e-trgovinu već koristi AI, 29% ih je u potpunosti implementiralo, a 48% eksperimentira s njom.
Još 20% kompanija za e-trgovinu ispituje da li i kako AI može biti integrisana u njihove operacije. Kompanije koje su već u potpunosti implementirale AI prijavljuju značajne prednosti internim procesima i produktivnosti. Kažu da im tehnologija omogućava da uštede u prosjeku 6,4 sata vremena po zaposlenom sedmično.

Microsoft je najavio veliko proširenje svog ograničenja podataka u EU za Microsoft Cloud. Omogućava kupcima da pohranjuju i obrađuju sve lične podatke unutar EU. Prošle godine, kao prvi korak, Microsoft je stvorio mogućnost pohranjivanja i obrade podataka o korisnicima za Microsoft 365, Azure, Power Platform i Dynamics 365 usluge unutar granica EU podataka.

Na osnovu toga, lokalna pohrana i obrada sada se proširuju na sve lične podatke, naprimjer i na pseudonimizirane lične podatke sadržane u automatiziranim sistemskim evidencijama. Ovo čini Microsoft prvim velikim provajderom u oblaku koji nudi ovu vrstu rezidentnosti podataka evropskim klijentima.

Microsoft također nudi nove resurse za transparentnost koje korisnici mogu vidjeti na web stranici EU Data Border Trust Center. Ulagano je i u tehnologije zasnovane na EU kako bi se dodatno poboljšala zaštita pseudonimiziranih ličnih podataka unutar granice.