CROSSOVER SUV

Hyundai predstavio osvježeni Bayon: Robusniji vanjski dizajn i tehničke nadogradnje

Novi Bayon može se pohvaliti oštrim i prepoznatljivim dizajnom, u crossover SUV tipu karoserije dizajniranom posebno za Evropu

Hyundai je prije nepune tri godine, u martu 2021., svijetu predstavio potpuno novi crossover SUV, a sada je ovaj vrlo popularan ulazni model u svijet Hyundaijevih vozila ovoga tipa dobio i svoje prvo ažuriranje. Već prema prvim slikama je vidljivo da je Bayon za 2024. dobio odvažniji i robusniji dizajn.

Robusni novi izgled

Novi Bayon može se pohvaliti oštrim i prepoznatljivim dizajnom, u crossover SUV tipu karoserije dizajniranom posebno za Evropu. Integrirana je prednja LED DRL (dnevna svjetla) traka za stvaranje Seamless Horizon svjetlosnog potpisa. Oblik i uzorak prednjeg odbojnika, kao i rešetka hladnjaka, poboljšani su kako bi stvorili odvažniji i robusniji izgled.

Pogonski sklopovi

Iako to nije izričito naveo, Hyundai čini se ne mijenja ništa po pitanju pogona. Na vrhu ponude je 1,0-litreni T-GDi motor s 48V snage 100 (74 kW) ili 120 KS (88,3 kW). Ovaj je motor uparen sa 6-stepenim inteligentnim ručnim mjenjačem (6iMT) ili 7-stepenim mjenjačem s dvostrukom spojkom (7DCT). Verzija 1,0-litrenog T-GDi od 100 KS dostupna je i bez 48V, a može se upariti sa 6-stepenim ručnim mjenjačem (6MT) ili 7DCT. 1,0-litreni T-GDi motor sa i bez 48V također dolazi s tri načina rada za optimiranje odziva motora i performansi upravljanja temeljem uvjeta vožnje. To su Eco, Normal i Sport. Vjerojatno će biti dostupan i najslabiji 1,2-litreni MPi motor s prirodnim usisom snage 84 KS (62 kW) uparen s 5MT ručnim mjenjačem.