Mercedes predstavio novu Maybach S-Klasu: Definicija luksuza

153
Foto: Mercedes

Od lansiranja na tržište 2015. godine, širom svijeta je isporučeno oko 60.000 primjeraka Mercedes-Maybach S-Klase. U 2019. godini, sa oko 12.000 jedinica, prodato je više Mercedes-Maybach S-Klasa modela nego ikad ranije. Stopa rasta u Kini je dvocifrena. Pored Kine, glavna tržišta posljednjih godina bila su Rusija, Južna Koreja, SAD i Njemačka.

Nova Mercedes-Maybach S-Klasa će nastaviti priču o uspjehu. Kombinuje savršenstvo i visokotehnološka rješenja nedavno predstavljenog najsavremenijeg modela Mercedes-Benz sa ekskluzivnošću i tradicijom Maybach modela. Međuosovinski razmak koji je za 18 cm produžen u poređenju sa dugom varijantom Mercedes-Benz S-Klase u potpunosti daje prednost zadnjem dijelu. Zahvaljujući standardnim Executive sjedištima i šofer paketu (Chauffeur), zadnji dio postaje udoban prostor za rad ili odmor. Dopunjeni su ekskluzivnim detaljima kao što su velike ukrasne površine na zadnjem dijelu prednjih sjedišta i između dva zadnja putnika. Na brojnim tržištima prodaja Mercedes-Maybach S-Klase započet će prije kraja ove godine. Njemačka će slijediti na proljeće 2021 godine.

Prvoklasni zadnji dio je opsežno nadograđen

„Novom Mercedes-Maybach S-Klasom ističemo progresivan, moderan pristup svog ekskluzivnog portfolija proizvoda neposredno prije 100. godišnjice Mercedes-Maybach vozila“, kaže Dirk Fetzer, sef razvoja Mercedes-Maybach proizvoda.

“Kao i tada, današnji kupci imaju velika očekivanja ekskluzivnosti i individualnosti, elegantnog dizajna i prvoklasnog standarda završne obrade, a sve zasnovano na najnovijoj tehnologiji. Posebno u pogledu udobnosti, sigurnosti i dizajna, novi Mercedes-Maybach S-Klasa ima jedinstvene prodajne karakteristike u izuzetno konkurentom luksuznom segmentu.”

Međuosovinski razmak, koji je za 18 cm duži u poređenju sa dugom varijantom Mercedes-Benz S-Klasa u potpunosti daje prednost zadnjem dijelu. Funkcija masaže naslona za ruke na Executive sjedištima je nova karakteristika. Prvoklasni zadnji dio je opsežno nadograđen. Grijanje vrata/ramena pozadi je još jedna nova funkcija komfora.

Na zahtjev, ekskluzivni izgled Mercedes-Maybach S-Klase može se unaprijediti dvobojnom završnom bojom sa linijom razdvajanja. Boja se nanosi ručno prema najvišim kriterijumima kvaliteta. Prepoznatljive karakteristike na prednjoj strani uključuju poklopac motora sa hromiranim detaljima i rešetku hladnjaka Mercedes-Maybach sa finim, vertikalnim hromiranim prugama.

Mercedes-Maybach S-Klasa se također razlikuje od svojih bratskih modela kada se gleda bočno: zadnja vrata su šira, a C-stubovi imaju fiksno osvjetljenje (quarterlight). Logotip brenda Maybach na stubu C naglašava ekskluzivnost.

Na zahtjev, Mercedes-Maybach S-Klasa može biti opremljena komfornim zadnjim vratima sa električnim pogonom. Pomoću ove funkcije, široka zadnja vrata mogu se lako otvoriti i zatvoriti sa malo sile čak i pri nagibu. Integracija u sistem za informisanje i kontrolu MBUX i Blind Spot Assist osigurava visok nivo praktičnosti upravljanja i dodatnu sigurnost. Stražnjim vratima se takođe može upravljati sa vozačevog sjedišta – važna funkcija prilikom vožnje sa vozačem.

Revolucionarna tehnologija farova

Digital Light tehnologija imala je premijeru u limitiranoj seriji prethodnog modela, ali je sada u punoj serijskoj proizvodnji sa novom generacijom S-Klase. Ova revolucionarna tehnologija farova (opciona oprema) omogućava potpuno nove funkcije, npr. projekcija pomagala za obilježavanje ili simbola upozorenja na put ispred. U svakom faru, Digital light ima svjetlosni modul sa tri izuzetno moćne LED diode sa svjetlošću koja se prelama i usmjerava od 1,3 miliona mikro-ogledala. Rezolucija je prema tome veća od 2,6 miliona piksela po vozilu.

Unutrašnjost Mercedes-Maybach S-Klase zasnovana je na potpuno novom dizajnu enterijera nove Mercedes-Benz S-Klase. Velike ukrasne površine na prednjim sjedištima su nova karakteristika Mercedes-Maybach-a. Obloge od visokokvalitetnog drveta okružuju zadnji dio naslona prednjih sjedišta, stvarajući utisak luksuznih i prostranih fotelja. Ukoliko se odabere zadnji dio vozila u opciji Prve klase, slično upadljivo područje ukrasne obloge postavljeno je između dva zadnja putnika.

Sa aktivnom kompenzacijom buke na putu, unutrašnjost ionako vrlo tihe Mercedes-Maybach S-Klase postaje još tiša. Na sličan način kao slušalice sa prigušivanjem šuma, sistem smanjuje neželjenu buku niske frekvencije koristeći kontrafazne zvučne talase. Visokokvalitetni bas zvučnici Burmester® 4D sistema surround zvuka koriste se za reprodukciju zvuka.

Mercedes-Benz kupci Coupe i kabriolet vozila dugo vremena koriste automatski produžetak sigurnosnog pojasa. Putnici na zadnjoj klupi u Mercedes-Maybach S-Klasi sada po prvi koji imaju benefit ove pogodnosti. Produžetak pojasa je indirektna sugestija za vezivanje pojasa, a uz to čini postupak pogodnijim. Više nije potrebno pomjerati se iz udobnog položaja za sjedenje da biste zakopčali kaiš. Produžetak pojasa je integrisan u podesivi naslon Executive sjedišta, tako da je uvijek u pravom položaju za suvozača.

Adaptivno osvjetljenje pozadi ima premijeru u Mercedes-Maybach modelu. Ono prati želje putnika u nekoliko aspekata: pored osvjetljenosti, veličina i položaj svjetlosne tačke se može podesiti. Takođe postoji širok opseg podešavanja između preciznog svjetla za rad i opuštajućeg dnevnog svjetla.

Druga generacija MBUX sistema sa opcijama unapređenja znanja (Mercedes-Benz User Experience) predstavljena 2018. godine u tada novoj S-Klasi. Jedinstvena karakteristika MBUX sistema je njegovo umrežavanje sa širokim spektrom sistema vozila i podataka senzora. Sjajni displeji na do pet velikih ekrana, djelimično sa OLED tehnologijom, čine kontrolu vozila i funkcije udobnosti još lakšim. Na zahtev, Mercedes-Maybach S-Klasa takođe može biti opremljena MBUX pomoćnikom na zadnjem dijelu vozila.

Prilikom jakih frontalnih sudara, zadnji vazdušni jastuk, koji je dio standardne opreme, znatno smanjuje opterećenje koje djeluje na glavu i vrat putnika pozadi, koje se javlja kao posljedica korišćenja sigurnosnih pojaseva. Prednji vazdušni jastuk za sjedišta pozadi formira se posebno nježno zahvaljujući svojoj inovativnoj konstrukciji koja koristi cjevastu strukturu.

Smanjen krug okretanja S-Klase do dva metra

Zahvaljujući upravljanju zadnjom osovinom (opciona oprema), Mercedes-Maybach S-Klasa lako manevriše čak i u gustom gradskom saobraćaju. Ugao upravljanja na zadnjoj osovini je do deset stepeni. Na ovaj način je smanjen krug okretanja S-Klase do dva metra.
Još bolju udobnost i okretnost u vožnji, kao i inovativne funkcije poput podizanja karoserije pri bočnom udaru, pruža aktivno vješanje E-Active Body Control, koje je kombinovano sa standardnim vazdušnim oslanjanjem Airmatic.

U stanju je da kontroliše sile opruge i prigušivača (spring and damper forces) na svakom točku pojedinačno. Zajedno sa sistemom za skeniranje puta (Road Surface Scan) i funkcijom nagiba u krivinama (Curve, E-Active Body Control) omogućava izvanredan nivo udobnosti.

Očekuje se da će Mercedes-Maybach prvobitno u Njemačkoj, od druge polovine 2021. godine moći da se vozi u uslovno automatizovanom režimu sa novim DRIVE PILOT sistemom (opciona oprema) u situacijama kada je gustina saobraćaja velika ili u odgovarajućim dijelovima autoputa. Skidanjem pritiska sa vozača, ovo mu omogućava da preduzima sekundarne aktivnosti kao što je surfovanje internetom ili prolazak kroz e-poruke u kancelariji u automobilu (In-Car Office). Na ovaj način omogućena je efikasnija upotreba vremena.

U brojkama

Mercedes-Maybach S-Klasa ima 18 centimetara duže međuosovinsko rastojanje od duge Mercedes-Benz S-Klase: 3.396 umesto 3.216 milimetara.

Aktivno ambijentalno osvetljenje ima ukupno 253 LED diode.

Kontrafazni audiosignali aktivne kompenzacije buke na putu moraju doći do ljudskog uha u roku od oko tri milisekunde da bi neutralisali buku na putu koju generiše vozilo.

Temperatura opcionog rashladnog prostora u zadnjem naslonu za ruke može se podesiti u rasponu od +1 do +7° C.

Sa šofer paketom (Chauffeur), naslon suvozačevog sjedišta može se nagnuti naprijed za 23° iznad položaja od 90°. Uzdužno i visinsko podešavanje sjedišta stvara više prostora za noge pozadi.

Maksimalni ugao naslona Executive sjedišta je 43,5°. Uspravni položaj naslona od 19° omogućava opušten rad pozadi.

Od lansiranja na tržište 2015. godine, širom svijeta je isporučeno više od 60.000 primjeraka limuzine Mercedes- Maybach S-Klase. Posljednjih godina samo je u Kinu išlo oko 600 jedinica mjesečno, a 2019. godine prosjek je čak premašio 700 jedinica mjesečno.
Mukotrpna primjena opcione dvobojne završne obrade boje u specijalnoj lakirnici može potrajati i do 1 nedjelje.

Kada je potpuno opremljen i ako su uključeni PRE-SAFE® Impulse Side i sigurnosni pojasevi, unutrašnjost Mercedes- Maybach modela ima ukupno 18 vazdušnih jastuka.