sarajevo

Na drugoj konferenciji Let'do eCommerce: Beyond Boundaries pomjerene su digitalne granice

Održana je druga godišnja konferencija “Let’s do eCommerce: Beyond Boundaries” 25. aprila u hotelu Hills, koju je organizirala Asocijacija za internet trgovinu “eComm” u Bosni i Hercegovini. Na konferenciji su obuhvaćene sve relevantne teme i trendovi unutar eCommerce industrije. Program konferencije je bio prilika za inspirativne razmjene ideja i stvaranje novih partnerstava za daljnji razvoj e-trgovine u Bosni i Hercegovini za više od 300 učesnika u Hotelu Hills.

Predstavljen rad Asocijacije u zadnjih godinu dana i uvidi kako osvojiti globalno tržište iz Bosne i Hercegovine

Jasmin Marić, Predsjednik Asocijacije za internet trgovinu “eComm” u Bosni i Hercegovini, predstavio je rad i uvide o osvajanju globalnog tržišta u posljednjih godinu dana. Dodao je: “Tržište Bosne i Hercegovine postaje sve konkurentnije jer nam dolaze regionalni igrači poput Ananas i Bazaar.hr. Kompanije sve više inoviraju u svom pristupu prema webshopovima i boljem korisničkom iskustvu, a mi ispred eComm asocijacije se zalažemo za bolje poslovanje naših preduzeća u vezi s izvozom i izvozom. Ove godine smo se fokusirali na edukaciju naših članova i želimo biti zajednički glas promjene u razvoju naše zemlje, i drago mi je da nas preko stotinu članova i partnera podržava u toj namjeri.”

Trideset govornika su za preko 300 učesnika podijelili su svoja iskustva i uvide u evoluciju e-trgovine širom svijeta. Vanessa Xiong, s više od deset godina iskustva u industriji, predstavila je ključne trendove kineske e-trgovine i globalnih perspektiva, naglašavajući nužnost premošćivanja digitalnih granica između Evrope i Azije. Kremena Yordanova, digitalna konsultantica i CMO za brendove Adidas i Reebok, istaknula je važnost komunikacije brendova u e-trgovini, dok je Amel Ljaljić, sadašnji menadžer u Google-u, podijelio svoje putovanje od Bosne i Hercegovine do Detroita, fokusirajući se na modernu prodaju i upravljanje klijentima. Armin Osmančević, suosnivač eCommerce platforme MyBazar u Maleziji i Švedskoj, podijelio je svoje iskustvo u osnaživanju malih preduzeća kroz digitalnu tehnologiju, dok je Stefan Kovačević, stručnjak iz Nestléa, zaokružio našu konferenciju ističući budućnost e-trgovine kroz primjenu umjetne inteligencije u poslovanju. Ova dinamična konferencija bila je prilika za inspirativne razmjene ideja i stvaranje novih perspektiva za daljnji razvoj e-trgovine širom svijeta.

Dobili smo prve pobjednike Golden Click nagrade za Izvrsnost u e-trgovini

Pored održane konferencije ove godine ssu po prvi put organizovane nagrade pod pokroviteljstvom kompanije Telemach za izvrsnost u e-trgovini na zvaničnoj ceremoniji 24. aprila u restoranu Four Seasons. Preko trideset kompanija se nominiralo za šest kategorija među kojima je kompanija Domod, osvojila nagradu u kategoriji web shopova. Ski Pass Webshop Olimpijskog Centra Bjelašnica i Igman pružio je izvanredne usluge u vezi sa ski pass-ovima, što ih je učinilo zaslužnim za ovu nagradu. Ekupi.ba je pobijedio u kategoriji potrošačkih proizvoda azbog njihova ponuda i kvaliteta proizvoda. Korpa.ba je osvojila nagradu za najbolju eCommerce aplikaciju jer je korisnicima pružila izvanredno iskustvo. OLX.ba je pobijedio u kategoriji marketplace-a. Agencija Agilitas d.o.o. je osvojila nagradu za svoj doprinos podršci online prodaji. Svaka od ovih kompanija zaslužuje sve pohvale za svoja izvanredna postignuća u online poslovanju.

VISA EXPO pokazao uspjeh malih preduzetnika sa inovativnim Pos NLB Banke

VISA EXPO događaj je bio izvanredna prilika za istaknute preduzetnike, Bamba, Flora handmade, Organlook, Pavone, Plusminus fashion, Rukom, UdruŽene i Sherbetlook, koji su koristili inovativni POS NLB Banke. VISA EXPO je podržan od strane VISA-e i kompanije OREA Bazaar, pružajući platformu preduzetnicima da pokažu svoje proizvode i usluge učesnicima konferencije. Inovativni POS NLB Banke, koji je transformisao mobilne uređaje preduzetnika u POS terminale, predstavio je učesnicima konferencije novi inovativni prikaz jednostavnog plaćanja. Sa ponosom je praćeno kako ova tehnološka inovacija podržava rast malih preduzetnika, otvarajući nove mogućnosti i poboljšavajući iskustvo kupovine za sve učesnike konferencije.

“Kroz naše partnerstvo na konferenciji i predstavljanjem inovativnog NLB Smart POS rješenja, drago nam je što možemo, zajedno sa kompanijom Visa, potvrditi svoju predanost osnaživanju BH poduzetnika i pokretanju inovacija u bezgotovinskom plaćanju. Pored predstavljanja trgovaca na EXPO zoni na konferenciji, naša podrška preduzetnicima će se nastaviti kroz benefite koje smo spremili za njih, poput oslobađanja naknade za korištenje NLB Smart POS rješenja, pogodnosti za kartično plaćanje Visa karticama i još mnogo toga''', izjavila je Berina Belkić Tepić, direktor Sektora za marketing, CRM i Kontakt centar u NLB Banci d.d., Sarajevo

Preko 50 partnera podržalo konferenciju

Ove godine su konferenciju podržali predsjedavajući Predsjedništva Bosne i Hercegovine dr. Denisa Bećirovića, te podršku realizaciji pružaju NLB Banka Sarajevo i Banja Luka, Visa, Telemach, Mastercard, Zeka Comerc, Printec, PennyPLus, Silk-trade, Infobip, xExpress, JP Pošta BiH, OLX, Vienna osiguranje, Triglav osiguranje, Euroherc, Agilitas, Datalab, Lampa, Comtrade, FAVEDA, Datalab, Pantheon, GS1, Swiss EP i ASHolding. Dok su među potvrđenim partnerima konferencije Ministarstvo privrede Kantona Sarajevo, Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH projekat Otvoreni regionalni fond za jugoistočnu Evropu – Vanjska trgovina (Open Regional Fund for South - East Europe - Foreign Trade (ORF FT)), sufinansiran od strane Evropske komisije i Ministarstva za ekonomski razvoj i saradnju Savezne Republike Njemačke (BMZ), Evropski fond za jugoistočnu Evropu (EFSE) i USAID Diaspora Invest.