potukli rekorde

Odigrana utakmica koja je postala najgledaniji program u historiji američke televizije

Pobjeda Kansas City Chiefsa u produžetku nad San Francisco 49ersima u Super Bowlu (finale NFL-a, lige američkog fudbala) u nedjelju bila je najgledaniji televizijski program u historiji Sjedinjenih Američkih Država.

To su preliminarni podaci koje su objavili Nielsen i CBS.

Prema CBS-u, koji je prenosio utakmicu, Super Bowl je u prosjeku imao 123,4 miliona gledatelja na svim platformama, probivši granicu od 115,1 miliona toekom prošlogodišnjeg Super Bowla između Chiefsa i Philadelphia Eaglesa.

CBS je dodao da je 202,4 miliona ljudi gledalo barem dio utakmice. Time je oboren rekord od 184 miliona, također postavljen na prošlom Super Bowlu.

Brojke od ponedjeljka jasno su pokazale da je utakmica bila pravi hit za CBS i NFL. Ukupno 120 miliona gledatelja koji su posmatrali utakmicu na CBS-u rekord je jedne televizije.

Spomenutih 123,4 miliona gledatelja uključuje korisnike prijenosa na Nickelodeonu, Univisionu, platformama Paramount+, NFL+...