Puni Gas

Predstavljena Rimac Nevera: Isporuke moćnog automobila već ove godine

Upravo je objavljeno kako će se zvati serijski C_Two – Rimac Nevera! Iz Rimac automobila objavili su da lansiraju produkcijsku verziju svoje druge generacije hiperautomobila s imenom Rimac Nevera.

Ovo su najvažnije informacije o Rimac Neveri koje su objavili iz Rimac Automobila:

– Ime je dobio po neočekivanoj i snažnoj mediteranskoj oluji koja juri otvorenim morem Hrvatske
– Rezultat je 4 godine razvoja Rimac C_Two modela, koji je uz poboljšanja i unapređenja svih komponenti i sistema sada predstavljen kao produkcijski model
– Dizajniran, razvijen i proizveden u Hrvatskoj, Nevera će biti homologirana za cijeli svijet
– Neuporedive performanse četiri elektromotora ukupne snage 1914 KS i 2360 Nm okretnog momenta
– Performanse nadilaze inicijalno planirane: maksimalna brzina 412 km/h, ubrzanje od 0-100 km/h za manje od dvije sekundi, ubrzanje 0-402 metra (četvrtina milje) za 8,6 sekundi
– Cijena 2 miliona eura, proizvodnja ograničena na 150 jedinica, isporuke kupcima kreću ove godine
– Nevera je najsnažniji i najbrže ubrzavajući homologirani auto u proizvodnji, bez obzira na vrstu pogonskog sklop

Rimac automobili poslali su veliko priopćenje o Neveri. Prenosimo ga u cijelosti.

Šta je Nevera?

Nikada u historiji nije postojao automobil poput Rimac Nevere, potpuno električnog hiperautomobila sljedeće generacije koji otvara nove dimenzije u cestovnim performansama. Sa 1.914 konjskih snaga iz četiri elektromotora, Nevera može ubrzati do 100 km/h za 1,85 sekundi, a do 100 milja na sat za samo 4,3 sekunde. Zapanjujuće ubrzavanje zadržava tokom cijelog ciklusa punog gasa i dostiže 300 km/h od starta za 9,3 sekunde.

Nevera je proizvodna varijanta konceptnog automobila Rimac C_Two, prvi put prikazanog na Međunarodnom salonu automobila u Ženevi 2018. Od tada su inženjeri Rimac Automobila usavršavali svoj novi model na svim nivoima tokom opsežnog razvojnog programa, kako bi stvorili vrhunsko iskustvo vožnje električnog hiperautomobila. Većina ključnih komponenti Nevere razvijena je u sjedištu Rimca u Hrvatskoj, a svi su sistemi poboljšani i unaprijeđeni u odnosu na prve prototipe kako bi se postigli ambiciozni ciljevi postavljeni na početku projekta 2018. godine.

Zašto se zove Nevera?

S ponosom dizajnirana, razvijena i proizvedena u firmi Rimac Automobili u Hrvatskoj, Nevera nosi i hrvatsko ime koje uistinu odražava izvanredne performanse koje može osloboditi u tren oka. Nevera je moćna mediteranska oluja, nabijena munjom, koja se pojavljuje iznimnom brzinom i snagom. Svojom iznimnom brzinom i snagom, Rimčev hiperautomobil s neverom dijeli ne samo ime, nego i narav. Poput prirodne sile po kojoj je nazvan, jednako je sposoban u trenu promijeniti narav od sigurnog i udobnog grand tourera do automobila visokih performansi.

Forma koja slijedi funkciju

Rimac teži učinkovitom inženjerstvu u svakoj fazi, a ta je filozofija primijenjena u bezvremenski elegantnom dizajnu Nevere po načelu “forma slijedi funkciju”. To je načelo primijenjeno na svakom pojedinom detalju, uključujući Rimčev karakteristični oblik “kravate” na bočnoj karoseriji automobila.

PROČITAJTE  Uznemirujuće: Grosjean je prije pola godine gorio u bolidu. Sad je pokazao ožiljke

“Još od 17. stoljeća kravata je simbol hrvatske snage i identiteta, a mi smo joj prvi put odali počast na našem Concept_One automobilu 2011.”, otkriva direktor dizajna Rimac Automobila, Adriano Mudri. “Kao i svaki drugi element dizajna, kravata ima i ključnu funkciju za performanse Nevere, jer služi kao usisnik zraka za stražnje sisteme hlađenja.”

Napredna konstrukcija monokok šasije

Revolucionarni karbonski monokok Nevere, sastoji se od karbonskog krova, integriranog baterijskog sklopa i stražnjeg karbonskog podokvira, koji zajedno čine najveću karbonsku konstrukciju u automobilskoj industriji. Težak manje od 200 kg, sastavljen od 2.200 komada karbonskih vlakana i 222 aluminijska umetka, monokok štiti bateriju automobila formirajući kompaktnu, ali nevjerovatno čvrstu strukturu s torzijskom krutošću od 70.000 Nm/stupnju. Neuporediva snaga i sigurnost koja se tako dobiva omogućila je Neveri da ispuni stroge globalne standarde homologacije kao automobil s najčvršćom konstrukcijom u historiji.

Vožnja budućnosti

Ključ vanrednih performansi Nevere je u jedinstvenom električnom pogonu Rimca. Svaka komponenta električnog pogonskog sklopa Nevere je razvijena kako bi se postigao veći okretni moment, bolje performanse i povećana učinkovitost.

Jedinstvenu, tekućinom hlađenu bateriju u obliku slova H sa 6960 ćelija, kapaciteta 120kWh, Rimac tim je dizajnirao od nule i smjestio je u samo srce Nevere. Sposobna za proizvodnju 1,4 MW snage, litij-mangan-nikalna baterija također čini sastavni dio jezgre automobila, povećavajući strukturnu čvrstinu monokoka od karbonskih vlakana za 37 posto. Optimalno smještanje baterije nisko i po sredini poda automobila doprinosi iznimno niskom težištu. To omogućava izvrsnu raspodjelu težine 48/52 sprijeda/straga i najbolju moguću ravnotežu upravljanja. Razvoj naprednog sistema za hlađenje baterije povećao je njegovu učinkovitost u odnosu na inicijalne C_Two prototipove, dajući veću snagu kroz duže periode.

Ima 1.914 konjskih snaga

Četiri zasebna motora s permanentnim magnetima pojedinačno pokreću svaki od četiri kotača Nevere. Zajedno daju 1.914 konjskih snaga i 2360 Nm okretnog momenta, što je više od superautomobila s “konvencionalnim motorom” trenutno na tržištu. Prednji i stražnji točkovi povezani su s motorima preko prijenosnika s jednom brzinom. Konstruirani tako da odmah postignu maksimalan okretni moment, električni motori Nevere postižu učinkovitost od 97 posto – u poređenji sa 40 posto koliko imaju najučinkovitiji motori s unutrašnjim sagorijevanjem – i ne trebaju nikakvo održavanje tokom cijelog radnog vijeka.

Rimčev All-Wheel Torque Vectoring 2 (R-AWTV 2) sistem zamjenjuje tradicionalne sisteme elektroničke stabilnosti i kontrole proklizavanja kako bi dodatno ojačao prianjanje i ubrzanje. Sustav R-AWTV 2 u Neveri omogućava beskonačno varijabilne dinamičke reakcije na stanje ceste i pločnika kalibriranjem okretnog momenta na svakom točku. R-AWTV 2 izračunava precizan nivo okretnog momenta na svakom točku kako bi se postigla maksimalna stabilnost uz iznimnu okretnost. Prediktivan i brz, R-AWTV očitava cestu i obavlja preko 100 izračuna u sekundi kako bi prilagodio okretni moment i tako postigao željeni stil vožnje.

PROČITAJTE  Informatički stručnjak osuo po Rimcu: ‘On je muljator i demagog. Dam mu soma eura za svaki isporučeni C2‘. Dobio je odgovor
Sedam različitih načina vožnje

Svestrani i reaktivni sistem R-AWTV 2 omogućava kalibraciju pogonskog sklopa za Neveru kako bi olakšao bilo koji stil vožnje kroz sedam različitih načina, od RANGE do TRACK načina vožnje, koji uklanja većinu elektroničkih sigurnosnih ograničenja. DRIFT način daje više obrtnog momenta stražnjim kotačima kako bi naglasio preupravljivost i zadržao automobil u kontroliranom stadiju drifta.

Rimac je također stvorio brojne nove aktivne aerodinamične elemente kako bi poboljšao hlađenje, performanse, stabilnost i učinkovitost Nevere. Prednji profil poklopca motora, poklopac podvozja, stražnji difuzor i stražnje krilo mogu se neovisno pokretati, prema složenim algoritmima koji pružaju optimalnu aerodinamičku konfiguraciju za svaku situaciju u vožnji. Prebacivanje s “high downforce” na “low downforce” način rada smanjuje aerodinamički otpor za 17,5 posto čime se dobiva koeficijent otpora od 0,3. Vraćanje u “high downforce” način rada povećava potisnu silu za 326 posto.

Minimalistički dizajn kabine, maksimalna udobnost i kontrola

S prostorom za dva putnika i njihovu prtljagu (100l kapacitet prtljažnika), Nevera je automobil napravljen za redovno korištenje. U kokpitu se nalaze tri TFT ekrana visoke rezolucije, a vozač sam bira koliko informacija želi vidjeti. Konfiguriran i za vožnju pistom i za udobnost, kokpit je podijeljen u dvije zone. Fokus gornjeg segmenta u potpunosti je usmjeren na užitak u vožnji i performanse, dok je u donjem dijelu smješten infotainment sistem, kontrola udobnosti i podaci o vožnji.

Aluminijske tipke i prekidači – uključujući tri rotirajuća zaslona – pružaju jasan analogni osjećaj, kako bi korištenje vrhunske digitalne tehnologije bilo još zanimljivije. Iz kokpita vozač može pratiti sve performanse automobila telemetrijom u stvarnom vremenu, koja se može preuzeti na prijenosno računalo ili pametni telefon za kasnije pregledavanje.

Povezivost i mobilna aplikacija

Rimac M2M sistem daje mnoštvo podataka u stvarnom vremenu kako proizvođaču, tako i vlasniku. Dok je vlasnik povezan s vozilom putem intuitivne mobilne aplikacije, proizvođač dobiva anonimizirane podatke o radu vozila.

Koristeći intuitivne mobilne aplikacije razvijene u tvrtki Rimac, vlasnici Nevere mogu uživo pratiti podatke poput GPS lokacije, brzine punjenja i stanja baterije, a istovremeno ih koristiti za analizu vožnje, mjernih podataka i pregled karte na Androidu i iOS-u.

Gotovo neograničeni program personalizacije

Iz tvornice Rimac neće izaći dvije jednake Nevere, jer kupci mogu birati iz širokog raspona dizajna i materijala po mjeri. Uz vrhunski individualni program personalizacije, Rimac će svoj glavni model ponuditi u raznim izdanjima: GT, Signature, Timeless ili Bespoke model po mjeri.

Vrhunsko korisničko iskustvo

Kao dio korisničkog putovanja, svaki vlasnik Nevere bit će pozvan u Hrvatsku kako bi dizajnirao svoj automobil prema svom ukusu. Nevera je ekskluzivno dostupna putem globalne mreže partnera Rimca na 19 lokacija i više, koje se nalaze u mnogima od najvećih gradova širom Evrope, Sjeverne Amerike, Latinske Amerike, Europe, Bliskog Istoka i Azije.



Povezani postovi: