NOVI FILM MATTHEWA VAUGHNA

Raportova recenzija nedjeljom | Argylle: Henry Cavill, Dua Lipa i John Cena u apsurdnoj špijunskoj akciji

Nakon tri filma "Kingsman", režiser Matthew Vaughn pritisnuo je restart s filmom "Argylle", još jednim zabavnim, visoko stiliziranim i manje nasilnim špijunskim filmom. Dotjeran do vrha, film se pokazao inventivno zaokretnim iako malo zamršenim, uz skromnu napomenu da nije tako dobar kako izgleda u traileru.

Fargo

Reacher

Beekeeper

Ferrari

Anyone But You

Ne ulazeći u detalje kako bismo izbjegli spoilere, autorica Elly Conway (Bryce Dallas Howard), predstavljena je na događaju povodom četvrte knjige u svojoj seriji "Argylle", koja prikazuje istoimenog špijuna (Henry Cavill) koji se suočava s nevjerojatnim prijetnjama u stilu Jamesa Bonda protiv zlog neprijatelja (Dua Lipa, koja maksimalno iskorištava ograničeno vrijeme pred ekranom) i okružena glomaznim pomoćnikom (John Cena).

Unatoč svojim knjigama punim akcije, Elly radije ostaje kod kuće sa svojom mačkom, čak ga nosi sa sobom u ruksaku kad se ukrcava na vlak u posjetu svojoj mami (Catherine O' Hara). Međutim, prije nego što stigne tamo, presreće je manje mišićava verzija njezinog književnog junaka po imenu Aidan (Sam Rockwell), koji joj daje ekvivalent rečenice "Pođi sa mnom ako želiš živjeti" i odvodi je u svijet koji odražava onaj u njezinim knjigama.

Zašto je Elly na meti? Zahvaljujući scenariju Jasona Fuchsa ("Pan"), istina izlazi postupno, s puno akcije između, i postavom glumaca koja uključuje Bryana Cranstona, Arianu DeBose, Sofia Boutella i Samuela L. Jacksona (" Kingsman” stipsa).

Kao Ellyn vodič na ovom nevjerojatnom putovanju, Rockwell krade glavnu riječ, predstavljajući špijuna s više ljudskih razmjera koji i dalje radi nevjerojatne stvari s pametnom duhovitošću i hrabrošću. Cavill, u međuvremenu, služi kao lukav dodatak u sporednoj ulozi s obzirom na njegovu povezanost s žanrom (pogledajte "Mission: Impossible" i "The Man From U.N.C.L.E.") kada ne nosi ogrtač.

Produciran za Apple TV+, koji je mnogo uložio u prestižne filmove poput “Killers of the Flower Moon” i “Napoleon,” “Argylle” dobiva robusnu kino produkciju koja je naizgled osmišljena, pametno, da iskoristi glumačku postavu.

Kao što je navedeno, Vaughnov rad ističe se svojim energičnim i razigranim pristupom akciji, što je ovdje vrlo vidljivo. Ipak, ovo predstavlja mali oporavak nakon njegovog ključnog niza s filmovima "Kick-Ass", "X-Men: First Class" – jednim od najboljih ulazaka u toj seriji – i "Kingsmanom" koji je ustupio mjesto posljednjem manje dostojnom nastavku i prequelu.

Konzumiran pod skromnim uvjetima, "Argylle" je nedvojbeno zabavan. Jer iako možda nećete moći procijeniti neku od Ellynih knjiga prema naslovnici, što se tiče onoga što film želi isporučiti, gotovo možete.