Film

Raportova recenzija nedjeljom | Hit Man: Film koji dokazuje da je Glen Powell nova velika holivudska zvijezda

Svi smo gledali mnogo psiholoških drama ili psiholoških trilera, ali Hit Man je rijetka psihološka komedija, a ujedno je i zabavna i intrigantna.

Uravnotežujući komponente lude farse i zaokretnog neo-noira, najnoviji žanrovski hibrid režisera Richarda Linklatera (Boyhood) satirizira privlačnost pravog zločina s pogledom iz stvarnog života na imitatora ubicu.

Ostale recenzije:

Furiosa

Challengers

Kingdom of the Planet of the Apes

Fallout

The Fall Guy

Gary (Glen Powell) štreberski je profesor na fakultetu u New Orleansu koji radi kao policajac na tajnom zadatku. Oklijeva kada ga zamole da uskoči na mjesto unajmljenog lažnog ubice u odijelu.

Nekako, odmah dokazuje da ima smisla za posao, s pravom mješavinom dosjetljivosti i neobičnog senzibiliteta. Samo nekoliko trenutaka nakon što je smislio podmukli plan ubistva, on sa svojim kolegama razgovara o promatranju ptica.

Dok se uživljava i potpuno ulaže u ulogu, Gary je na kraju obuzet pothvatima svog alter-ega, po imenu Ron - koji provodi detaljno istraživanje slučaja i skuplja kostime u ormaru - pitajući se dokle može pogurati šaradu.

Međutim, on se također bori zadržati potrebnu emocionalnu odvojenost, osobito nakon susreta s Madison (Adria Arjona), koja želi ubiti svog nasilnog muža. Gary je pokušava odgovoriti od toga iz pravnih razloga, u procesu osiguravajući Madison prikladnijeg romantičnog partnera.

Smišljajući da njihovu aferu zadrže u tajnosti, Garyjeva odanost opada, što dovodi do moralne dileme i stavlja njegovu posvećenost Ronu na krajnju kušnju.

Činjenica da je Hit Man nadahnut istinitom pričom ne umanjuje potrebnu suspenziju nevjerice, ali to nije prepreka uglavnom zahvaljujući Powellu, koji nastavlja pokazivati svoju svestranost i graditi na svom potencijalu glavne holivudske uloge.

Powell je također sarađivao s Linklaterom na scenariju, temeljenom na članku hvaljenog teksaškog novinara Skipa Hollandswortha. Ismijavaju mitologiju plaćenih ubica koju ovjekovječuju filmovi i književna fikcija, te ljude u stvarnom životu koji su dovoljno nestabilni da misle da im je potreban.

Uz svoje bezbrižne dosjetke i pretjerivanja, Hit Man također zadire u psihologiju osvete i istražuje izazove tajne anonimnosti u doba društvenih medija.

Postaje tonski neujednačeniji kada prijeđe u triler u drugoj polovici, pokušavajući izgraditi neizvjesnost i eskalirati osobne uloge. Ipak, postoji element prikladne fantazije o ispunjenju želja koji omogućuje Hit Manu da pronađe svoju metu.

Film je dostupan u Cineplexx kinima