Raportova recenzija nedjeljom | The Adam Project: Ljubavno pismo porodičnim filmovima iz 80-ih

Ryan Reynolds zvijezda je putujućeg, naučno-fantastičnog Netflixovog filma The Adam Project, koji ima nekoliko jakih aduta i nosi tovar emocionalnog prtljaga.

The Batman

Uncharted

Reacher

Death on the Nile

Nightmare Alley

Vraćajući se iz 2050. godine, Adam (Reynolds) propušta svoje željeno vremensko doba i slijeće u život mlađeg sebe (Walker Scobell), koji je savršen u toj ulozi. Ne samo što može proći za mlađeg Ryana Reynoldsa, on fantastično dobro prenosi njegov komični tajming, jednoličnost i manire. Ne prođe mnogo vremena nakon njihovog prvog susreta prije nego što se dvije verzije Adama zafrkavaju i bacaju neobične uvrede jedan drugom. Mali Adam nesumnjivo izražava uzbuđenje publike zbog futurističkog oružja Velikog Adama, a posebno vrlo elegantnog oružja koje liči na lightsaber i s kojim biste se rado igrali. Veliki Adam također sa sobom dovodi neke ne baš ljubazne pratioce koji nas uvlače u pozadinu i vode film na njegovom putu.

Da, Ryan Reynolds donosi šarm i harizmu koju smo očekivali od njega, ali ono što najviše iznenađuje je količina emocija koju film prenosi. Dok Mali Adam tuguje za svojim tatom Louisom (Mark Ruffalo), Veliki Adam se pomiruje s gubitkom svoje žene Laure (Zoe Saldana). Međutim, moć vremenske nauke omogućava neka ponovna okupljanja koja rezultiraju nekim zaista sjajnim partnerstvima na ekranu. Zoe Saldana opasna kao Gamora u ovome i zaista ima uticaj s obzirom na njeno kratko vrijeme pred ekranom. Naučni genije Louis i dvije verzije njegovog sina čine sjajan tim i zabavno ih je gledati zajedno u njihovoj misiji stvaranja bolje budućnosti. Završne scene sa njih troje jako su emotivne.

The Adam Project je jednostavan, ali efektan

Mnogi filmovi nude prekomplikovano obrazloženje za koncepte kao što je putovanje kroz vrijeme, ali ovaj ima koristi od prilično jednostavnog objašnjenja. Održavanje formule i priče jednostavnim samo vam daje još više mogućnosti da uživate u onome što se događa. Futuristički elementi su zaista elegantni i sa stilom, a element samodestruktivne budućnosti daje filmu određenu svrhu. Catherine Keener je veliki negativac, a Alex Mallari Jr. nudi dostojnog neprijatelja za Velikog Adama i ugodan konačni obračun. Jedna od najvećih zanimljivosti u filmovima je ponovno okupljanje Marka Ruffala iz filma 13 Going On 30 i Jennifer Garner koja glumi Adamovu mamu. Šteta što film nije dozvolio paru da zajedno podijele scenu, ali u stvarnosti to ne bi imalo smisla za cjelokupnu radnju.

Sa nekim sjajnim akcionim scenama, jednostavnom, ali privlačnom pričom i fundamentalnim spojem srca i herojske zabave, The Adam Project pruža ugodnu vožnju kroz vrijeme.