Raportova recenzija nedjeljom | Reacher: Akcijski heroj kao od stijene odvaljen koji Tom Cruise nikada neće biti

Najveći kompliment koji se može dati novoj Amazonovoj seriji "Reacher" je taj što je Alan Ritchson sada vlasnik te uloge, iako je ranije pripadala Tomu Cruiseu. Cruise možda nije bio prave fizičke veličine za neuhvatljivog, brutalnog heroja kojeg je autor Lee Child prvobitno napisao za osobu od skoro dva metra. No, megazvijezda je ipak pokušala da lik učini svojim, posebno tokom zlatne groznice osvetničkih filmova sa sredovječnih zvijezdama poput "Takena" i "The Equalizera". Sa dva Cruiseova filma o Reachera zaboravljena od strane javnosti, ušetala se Ritchsonova verzija lika, ispunjavajući sve norme: on je najpametniji i najveći tip u svakoj prostoriji, kada obično dobiješ jedno ili drugo.

Death on the Nile

Nightmare Alley

Hero

Scream

Dexter: New Blood

Reacher pronalazi više prostora za lutanje u ovoj prvoj sezoni od osam epizoda koja ga predstavlja kao zagonetnu, usamljenu legendu, a zatim ga vodi u razotkrivanje različitih nivoa zavjere koji se odvija u sunčanom dijelu Džordžije. Serija vas odmah pogodi mnoštvom pitanja, poput misterije o ovom istražitelju specijalne vojne policije sa spiskom ratnih medalja, koji iznenada ulazi u miran grad Margrave, u isto vrijeme kada je pronađeno mrtvo tijelo, čiji su udovi slomljeni i prekriveno kartonskom kutijom. Mnoga tijela će se gomilati, policijska stanica i gradonačelnički sistem će se okrenuti naopačke, a enciklopedija u Reacherovom mozgu će se stalno vraćati na neki trag o hrani za životinje.

Razrađeni zaplet serije kreatora Nicka Santore može se činiti pomalo zapetljanim - s gomilom prezimena koje ne smijete pomiješati, stalno mijenjajući pozicije moći u ovom malom gradu, i osjećajem da će zavjera samo postati dublja. Ali to stvara čvrstu uvrnutu priču, a smrt često ima ogromnu težinu jer stvari postaju lične za praktično svaki lik. I na sreću, imamo lovca na ljude Reachera koji nas vodi kroz sve to, koji ne samo da je često u pravu u vezi sa svojom intuicijom s ljudima, sposoban analizirati tragove kako bi znao o čemu neko misli ili kuda ide, već i njegove detektivske vještine pokreću priču. Od jednog neočiglednog traga do drugog.

Veća zabava Reachera u ovoj formi je i davidimo kako akciona prisutnost na nivou Schwarzeneggera toliko koristi svoju glavu – uključujući način na koji Ritchsonov Reacher udara ljude glavom kao da mu je čelo betonski blok. Kada kamera prati njegovu ogromnu pojavu, to vas može natjerati da izmičete dok gledate u ekran, kao tokom scene u zatvorskom tušu u prvoj epizodi koja mu daje pravi uvod kao borca ​​teške kategorije. Njegovi udarci udaraju poput kamiona u pokretu, a kamera nam često dopušta da vidimo kako ruši brojne protivnike u isto vrijeme, brutalnim finoćama. Akcija općenito nagovještava koliko pažnje Amazon polaže na predstavu, dajući kreativan prostor za istaknutu koreografiju borbe.

Reacher će imati podršku na Amazonu

Univerzum "Reachera" je opsežan, a drugi likovi igraju centralnu ulogu u istrazi, a svi dijele dobru hemiju sa Ritchsonom. Willa Fitzgerald je vlastita sila kao Roscoe, još jedan policajac koji je sumnjičav prema Reacheru, koji kasnije ulazi u vezu s njim koju serija pokušava iskoristiti potvrđujući je kao nezavisnog opakog lika. A Reacher pronalazi upečatljivu suprotnost u šefu policije Finlayu (Malcolm Goodwin), harvardski obrazovanom detektivu iz Bostona koji se susreće s rasizmom u pretežno bijelom gradu koji želi zaštititi.

Ako je ova prva sezona ikakav pokazatelj, “Reacher” će sigurno imati podršku na Amazonu kao i nevjerovatno popularni “Jack Ryan”. Čini se da se lik ovdje bolje uklapa, uz prednost Ritchsonove vlastite višeslojne harizme. Poput Reachera, Ritchson se također osjeća upadljivo novim u ovoj oblasti, ali ne možete prestati da ga primjećujete. Ne dosadi gledati kako njegov mozak računa i njegove šake kako reaguju.

Serija je dostupna na Amazon Primeu