nakon 40 godina

Tinejdžer iz Oklahome učinio nemoguće – prekucao Tetris

Čini se da je 13-godišnjak iz Oklahome napokon učinio gotovo nemoguće - pobijedio je Tetris.

Vjeruje se da je Willis Gibson prvi igrač koji je dostigao 157 nivo čuvene videoigre gotovo 40 godina nakon njenog izdavanja.

Ne osjeća prste

"Onesvijestit ću se, ne osjećam prste", rekao je Gibson nakon što je njegov podvig uzrokovao pad igre u videu objavljenom na YouTubeu.

"Kada sam počeo igrati, nisam očekivao da ću ikada srušiti igricu ili je pobijediti", napisao je Gibson u opisu videa.

Viralni video Gibsonove 38-minutne igre najnoviji je nostalgični skok za zaraznom i neuništivom igrom koju je stvorio sovjetski inženjer 1984. i popularizirao na Nintendo Entertainment Systemu.

Do danas je objavljeno preko 200 službenih varijanti Tetrisa na najmanje 70 sistema, što je svjetski rekord prema Guinnessovoj knjizi rekorda.

Mobilna verzija koju je razvio Electronic Arts i objavljena 2006. godine prodana je 100 miliona puta.

To čini Tetris trećom najprodavanijom video igrom svih vremena, prema prošlogodišnjem izvještaju Hewlett Packarda.

Sam kreator rekao je da se odmah navukao na igricu nakon što je napravio Tetris.

Zarazna igrica

“Nisam se mogao spriječiti da ne igram ovu verziju, jer je bilo vrlo zarazno sastavljati oblike”, rekao je Alexey Pajitnov za CNN 2019. godine.

Nakon stvaranja, Tetris se brzo proširio i održava se do danas, toliko je postojan da je priča o njegovom početku u doba Hladnog rata pretvorena u film za Apple TV+ u martu.

“Nadilazi videoigre, sasvim iskreno, poput dame ili šaha. To je jedno od iskustava koje svako ljudsko biće može odmah razumjeti i zauvijek ga obuzeti”, rekao je stručnjak za videoigre Scott Steinberg za CNN.

Igra je jednostavna - spajajte padajuće blokove različitih oblika kako biste stvorili čvrste redove. Kako nivo ide gore, blokovi padaju brže.

Iako je Tetris ostao isti kroz decenije, način na koji se igra je evoluirao. Do 2011. igrači su vjerovali da je 29. nivo najviša mogući jer je taj nivo predstavljao najveću brzinu za igru.