Novine

WhatsApp postaje platforma za naručivanje hrane?

Firme će moći izraditi prilagodljive obrasce i bogate izbornike unutar aplikacije koristeći Flows

Meta je najavila neke nove opcije za poslovne korisnike svoje platforme za razmjenu poruka WhatsApp. U nadolazećim sedmicama WhatsApp Business, koji ima više od 200 miliona korisnika, dobit će novu opcija pod nazivom Flows, omogućujući tvrtkama da ponude više iskustava unutar aplikacije.

Firme će moći izraditi prilagodljive obrasce i bogate izbornike unutar aplikacije koristeći Flows. Naprimjer, korisnici mogu odabrati svoje željeno sjedalo dok rezerviraju autobusnu kartu ili naručiti obroke bez napuštanja chata jednostavnim ispunjavanjem obrasca koji je izradila firma.

Opcija Flows počet će se uvoditi globalno u nadolazećim sedmicama, rekla je firma u postu na blogu. Nadalje, WhatsApp je korisnicima u Indiji omogućio slanje plaćanja firmama koristeći uslugu po vlastitom izboru. Dok WhatsApp nudi vlastitu UPI opciju plaćanja, korisnici će moći odabrati UPI aplikacije trećih strana, debitne kartice i kreditne kartice kako bi dovršili plaćanje za artikle dodane u njihovu košaricu.

Osim toga, tehnološki div najavio je da će proširiti program provjere Meta Verified na firme na WhatsAppu, Instagramu i Facebooku. Uz potvrđenu značku, firme će dobiti pogodnosti kao što su poboljšana podrška za račun i zaštita od lažnog predstavljanja.

Kompanija je rekla da će započeti testiranje Meta Verifieda s tvrtkama na Facebooku i Instagramu u odabranim zemljama u nadolazećim sedmicama. Za WhatsApp, Meta Verified omogućit će firmama stvaranje prilagođene WhatsApp stranice koja se može otkriti putem web pretraživanja i podrške za više uređaja, omogućujući zaposlenicima interakciju s klijentima.