Jake Gyllenhaal i Yahya Abdul-Mateen II igraju usvojenu braću u pljački banke koja je pošla po zlu u filmu Ambulance, najnovijem akcionom trileru Michaela Baya.
Ostale recenzije:
Maksimalistički akcioni stil Michaela Baya pronalazi još jednu brzinu u Hitnoj pomoći, filmskoj jurnjavi koja naglašava vizuelni izgled filmaša uz njegove standardne slabosti pripovijedanja. Ipak, neumoljiva kinetička energija njegovog najnovijeg filma predstavlja neku vrstu vrhunca, pružajući vrtoglavo zadovoljstvo dok njegovi kriminalni antiheroji mahnito jure po Los Angelesu pokušavajući da ostanu ispred policajaca koji su im na tragu. Postoji potencijalna epska veličanstvenost ovog akcijskog trilera, koji se ponekad komično sukobljava s Bayovom nesposobnošću da prikaže trodimenzionalne likove, ali Jake Gyllenhaal i Yahya Abdul-Mateen II bez napora se uključuju u njegovu mahnitu viziju.
Ambulance ima moć zvijezda, iako bi Bay u konačnici mogao biti veće ime od njegovih glumaca. Čovjek koji stoji iza hitova "The Rock" i "Transformersi" napravio je triler o pljački u kombinaciji s nečim što je u suštini produženi bijeg, koji ima dosta komplikacija. Ovaj rimejk danskog filma iz 2005. imat će konkurenciju u kinima zahvaljujući Morbiusu i Sonic The Hedgehogu 2, i možda imati problem da parira zaradama najvećih Bayovih hitova.
Radnja filma odvija se tokom jednog tjeskobnog dana u Los Angelesu, a glavnu ulogu igra Abdul-Mateen kao Will, bivši marinac koji očajnički pokušava da plati operaciju spašavanja života svoje žene. Nevoljno se okreće Dannyju (Gyllenhaal), čija ga je porodica usvojila kada je bio dječak. Will i Danny su od tada bliski kao braća po krvi, iako je Dannyjev kriminalni način života izazvao napetost među njima. Bez obzira na to, Will je u škripcu i Danny predlaže da se pridruži pljački banke koju će izvršiti. Nevoljno, Will pristaje, ali plan ide po zlu i ubrzo su dvojica muškaraca primorana da zgrabe vozilo hitne pomoći koje je zauzela čvrsta bolničarka Cam (Eiza Gonzalez) kako bi pobjegli policajcima.
Kratka pozadinska priča koja uspostavlja vezu Willa i Dannyja samo je izgovor za pokretanje pljačke, što je rezultiralo propulzivnom pucnjavom s policijom, a zatim i razrađenom jurnjavom u kojoj Will vozi kola hitne pomoći, a Monroe (Garret Dillahunt), drski vođa elitne jedinice LAPD-a, pokušava im ući u trag. Ono što dodaje dodatnu dramu je to što je policajac Will ranjen (Jackson White) u stražnjem dijelu vozila hitne pomoći, što zahtijeva fokus Cam kako bi osigurala da ne umre. Monro ne može jednostavno dići u vazduh kola hitne pomoći zbog svog kolege policajca unutra, tako da Will i Danny ne moraju samo da budu ispred svojih progonitelja - oni moraju održati ovog policajca u životu.
Ambulance nudi onu vrstu užurbane, amoralne dobre zabave kakvu imaju pristaše Baya
Ne čudi što Bay svoju pažnju posvećuje naletu scena brzog rezanja. Preuveličani uglovi, odbljesak sočiva i sjajni usporeni snimci su istaknuti, a reditelj položaj dvojice muškaraca pozicionira kao gotovo biblijsku priču o braći koja će se suočiti s velikim obračunom.
Naravno, Bayeva vještina izrade eksplozivnih akcionih setova uvijek je nadmašivala njegov talenat za izgradnju karaktera, što ostavlja njegovim glumcima da priču temelje na iskrenim emocijama. Gyllenhaal ne postiže uvijek pravi balans između dramatičnog i nepoštenog kao sarkastični Danny, povećavajući intenzitet malo veći nego što je potrebno. Mnogo je jači Abdul-Mateen, koji Willa prožima tihom pristojnošću. Ovaj bivši vojnik oduvijek je igrao po pravilima, ali kada njegova osiguravajuća kuća odbije da plati postupak njegove supruge, on je primoran da preuzme stvari u svoje ruke, a Abdul-Mateen humanizira moralnu sivu zonu u kojoj lik sada živi.
Gonzalez je zastrašujuća kao i njeni partneri koji glume taoca koji će morati da izvede operaciju usred jurnjave brzim autoputem. (Sekvenca je jedna od mnogih koje su flagrantno besmislene, ali Bay i njegovi glumci je izvode sa samopouzdanjem.) Ali središnji sukob filma je između dva brata, čiji su životi različite staze. Dijalog scenariste Chrisa Fedaka, kao i većina na bilo kojem Bayevom filmu, je izvikan i očigledan, ali Gyllenhaal i Abdul-Mateen naporno rade kako bi stvorili tugu.
Koristeći stvarne lokacije u centru L.A.-a, Ambulance će se porediti s drugim kriminalnim trilerom u Grada anđela, filmom Heat - posebno kada Bay organizira bankovni obračun s nejasnim sličnostima s onim u klasiku Michaela Manna. Ali uprkos svim svojim upadljivim ekscesima, modernom humoru i nategnutim gravitacijama, Hitna pomoć je često zadivljujuća, a film juri jednako nepromišljeno kao i to vozilo Hitne pomoći. Ovaj triler svakako nije inteligentan, ali njegov bijeg ima mišićavu preciznost.