LEON DOBIO FACELIFT

Ključni Seatov model dobio redizajn: Novi motori i poboljšana unutrašnjost

Seat je objavio kako njihov model Leon dobiva tehnička i tehnološka poboljšanja. Tu se ubrajaju novi motori – uključujući novi 1.5 TSI motor kao i novu generaciju eHybrid plug-in hibridnih motora – obuhvaćena je i poboljšana digitalizacija u cockpitu za hatchback verzije s 5 vrata i karavansku izvedbu Sportstourer. Ovim izmjenama model Leon ostaje ključni stup u strategiji Seata. Dizajniran, razvijen i proizveden u Barceloni u pogonu marke u Martorellu, Leon kreće u proizvodnju upravo ovoga mjeseca.

'Seat Leon ostaje temeljem strategije marke, utirući put uspjeha i prihvaćajući nove tehnologije,' rekao je Wayne Griffiths, izvršni direktor marke SEAT. 'Proširena ponuda motora, uključujući novu generaciju eHybrid motora i digitalnih tehnologija, nastavlja svoj evolucijski put.'

Treba spomenuti kako je prošle sedmice i Cupra predstavila osvježene modele Formentor i Leon u dvije verzije.

Paleta pogonskih sklopova

Dostupan je uz čitav niz pogonskih sklopova, uključujući četiri različite tehnologije: TSI (benzin), eTSI (blagi hibrid), TDI (dizel) i eHybrid motore (plug-in hibrid). Ukupno postoji sedam različitih opcija pogonskih sklopova u rasponu od 115 KS (85 kW) do 204 KS (150 kW).

Sada je ekskluzivno dostupan i uz 4-cilindrične motore: bilo 1.5 TSI (benzin, blagi hibrid ili plug-in hibrid) ili 2.0 TDI (dizel).

Početna verzija za Leon je novi 1.5 TSI motor (ranije: 1.0 TSI), koji razvija snagu od 115 KS (85 kW), što je 5 KS (4 kW) više u odnosu na prethodni model i okretni moment od 220 Nm (+20 Nm), a povezan je sa 6-stepenim ručnim mjenjačem. Emisije CO2 iznose 120 – 132 g/km dok troši 5,3 – 5,8 litara benzina na 100 km u skladu sa službenim WLTP ciklusom vožnje.

Također je dostupan uz dvije blage hibridne verzije (eTSI): 1.5 litreni 115 KS (85 kW) i 150 KS (110 kW), isključivo u kombinaciji sa 7-stepenim DSG mjenjačem. Povezuje 48 V blagu hibridnu tehnologiju s motorom na izgaranje, što ne samo da je plus u pogledu učinkovitosti elektrifikacije nego i u pogledu komfora vožnje.

Konačno, za model SEAT Leon sada je dostupna nova generacija eHybrid motora (plug-in hibrid) koji razvijaju snagu od 204 KS (150 kW) i najveći okretni moment od 350 Nm. Kombinira 1,5-litreni TSI 150 KS (110 kW) benzinski motor, 115 KS (85 kW) elektromotor i 19,7 kWh litij-ionsku bateriju. Kombinacija omogućuje da osvježeni Leon isporučuje ekološki osviješteno uzbuđenje vožnje i čisto električni doseg veći od 100 km. A kad je potrebno napuniti bateriju, vozači to mogu učiniti s do 50 kW na stanicama za brzo punjenje istosmjernom strujom ili s 11 kW kod kuće na wallboxu s izmjeničnom strujom.

Unutrašnjost

Unutrašnjost osvježenog Leona preusmjerava digitalizaciju s novim i poboljšanim sučeljem čovjek-mašina (HMI), implementiranim u digitalni cockpit (10,25”) iza upravljača, kao i u veći 10,4” serijski infotainment sistem (prethodno: 8, 25”) ili opcijski infotainment sistem od 12,9”, oba s retro osvijetljenim klizačem. Leon je dobio i tehnološka poboljšanja svog vanjskog dizajna uz nova opcijska matrix LED glavna svjetla koja su po prvi put dostupna u hatchback modelu marke Seat.

A kad trebate napuniti svoje pametne mobilne uređaje, Leon sada nudi bežično brzo punjenje snage do 15 W s tehnologijom hlađenja.