ima samo jedan brend

Brend Chrysler ‘u potrazi za identitetom’

Brend Chrysler pati od krize identiteta. Šta je? Šta to želi da bude?

Chrysler Pacifica i Grand Caravan dostupni su u Kanadi, a vozila flote Pacifica i Voyager su dostupna u Sjedinjenim Državama.

Brend Chrysler pati od krize identiteta. Šta je? Šta to želi da bude? To su pitanja na koja CEO Branda Christine Feuell mora odgovoriti. Brzo.

Samo godinu dana manje od svoje 100. godišnjice, dugogodišnji brend s korijenima u Detroitu — i značajno prisustvo u Kanadi — nudi samo jedan proizvod: minivan.

Chrysler Pacifica i Grand Caravan dostupni su u Kanadi, a vozila flote Pacifica i Voyager dostupni su u Sjedinjenim Državama. Svi su izgrađeni na istoj platformi u Windsoru, Ontario.

Nakon skoro 20 godina proizvodnje, posljednji Chrysler 300 je sišao s linije u Bramptonu, Ontario, u decembru. Chrysler 200 srednje veličine je odbačen 2017., a PT Cruiser retro izgleda ukinut je 2010. Prije toga, postojao je sportski Crossfire sa dva sjedišta — zajednička platforma sa Mercedes-Benz SLK — i Neon.

„Danas je Chrysler marka minivan, a ne marka koja slučajno proizvodi monovolumen“, rekao je Feuell nedavno Automotive News Canada tokom okrugli sto sa kanadskim novinarima. “A veliki dio toga je činjenica da u posljednjih 10 godina bivši FCA nije ulagao u nove proizvode za brend Chrysler.”

Brend je prešao sa 12 tablica tek 2012. na onu koju ima danas, rekao je Feuell.

„Zbog toga je za nas toliko kritično da ne samo investiramo u nove proizvode za Chrysler, već ih iznesemo na tržište što je prije moguće.”