industrija igračaka

Lego ostvaruje značajno slabiji rast prihoda. Zato sprema “invaziju” na veliko tržište

Operativna dobit pala im je u prvih šest ovogodišnjih mjeseci za 19 posto, odnosno iznosila je 6,4 milijarde kruna

Danski proizvođač igračaka Lego u prvoj polovini godine ostvario je rast prihoda od svega jedan posto.

Prihod je iznosio 27,4 milijarde danskih kruna (četiri milijarde dolara).

Za usporedbu, u prošloj godini njihovi su se prihodi povećali za 17 posto, a u 2021. godini za 27 posto, prenosi Reuters.

Operativna dobit pala im je u prvih šest ovogodišnjih mjeseci za 19 posto, odnosno iznosila je 6,4 milijarde kruna.

"Bilo je to šest izazovnih mjeseci za industriju igračaka. Međutim, prigrabili smo tržišni udio i rasli deset posto brže od tržišta", kaže izvršni direktor Lega Niels Christiansen.

Najuspješniji Legov asortiman obuhvata Star Wars, Technic i Icons, uključujući setove Eiffelov toranj i vremenski stroj iz "Povratka u budućnost".

Cijenu svojih setova nisu povisili u prvih šest mjeseci ove godine.

"Kompanija ne planira to učiniti ni u idućem razdoblju jer su se troškovi prijevoza i sirovina normalizirali", rekao je Christiansen.

Naveo je da je u prvoj polovini godine Lego otvorio 89 novih trgovina.

U cijeloj 2023. planira ih otvoriti ukupno oko 150. Tako će njihov ukupni broj dosegnuti 1.050.

Više od polovine Lego radnji koje planiraju otvoriti nalazit će se u Kini. Tako će ona tako postati zemlja s preko 500 poslovnica ove omiljene igračke.

Christiansen kaže kako firma nastavlja ulagati u drugo najveće svjetsko tržište iako se kineski potrošači nakon pandemije vraćaju u trgovine sporije nego što se očekivalo.

"Kineska srednja klasa, broj djece u Kini koja potencijalno ima priliku igrati se Lego kockama, velika je.

Mi smo nedovoljno zastupljeni, tako da se ulaganja i širenje u Kini nastavljaju", objasnio je on za Reuters.

Iako nije precizirao raspon, izvršni direktor Lega rekao je da očekuje jedncifrenu stopu rasta.