ČUDO SA 952 KS

Novi Porsche Taycan Turbo S: Najsnažniji i najbrži serijski model ikad

Obnovljeni Porsche Taycan, doživio je značajne promjene skrivene ispod blagih estetskih promjena te novi model ima veći doseg, više snage te veću snagu punjenja.

Taycan i dalje koristi J1 platformu te ima dvije veličine baterije, ali je kapacitet veće baterije (koja je bila traženija) povećan s 93 kWh na 105 kWh (bruto). Ovim je dosg povećan na 678 km (ovisno o modelu).

Nova je konstrukcija kućišta od kompozitnih materijala pa je težina smanjena za 9 kg, uprkos većem kapacitetu..

Uz novu bateriju stigla je i nova brzina punjenja koja iznosi 320 kW, odnosno 50 kW više nego prije. U Porscheu ističu kako će biti moguće održati snagu preko 300 kW u rasponu većem od pet minuta.

Tako će se, uprkos povećanju kapaciteta baterije za 12 posto, Taycan napuniti od 10 do 80 posto u samo 18 minuta, odnosno četiri minute brže nego prije. Također, ukupna težina je smanjena do 15 kg, ovisno o modelu.

U slučaju da se koristi 400 V punjač, brzine su ograničene na 150 kW, dok je najveća snaga na AC punjaču 11 kW.

Ugrađen je i novi stražnji elektromotor koji je 10,4 kg lakši nego prije, ali i do 80 kW snažniji, ovisno o modelu.

Svi Taycani imaju određenu razinu povećanja snage, počevši od osnovnog Taycana s jednim motorom RWD (opremljenog Sport Chrono paketom) od 60 kW, do modela Turbo S koji s Launch Controlom ima dodatnih 140 kW, odnosno ukupno 700 kW (952 KS).

S dodatnom snagom početni Taycan do 100 km/h treba 4,8 sekundi, a Turbo S samo 2,4 sekunde.

Svi Taycani serijski dolaze s adaptivnim zračnim ovjesom, a za modele s pogonom na sve točkove opcijski se nudi i Active Ride ovjes

Sistem koristi zračne opruge s dvije komore, ali ih usklađuje s novim amortizerima s dvostrukim ventilom koji su već predstavljeni u Panameri.

Active Ride ovjes omogućuje individualnu kontrolu svakog amortizera zahvaljujući vlastitom kompresoru na električni pogon.

Manje su vidljive vanjske promjene, ali ih ipak ima. Novi prednji odbojnici, kao i nova ponuda aero-optimiziranih kotača i guma u veličinama između 19 i 21 inča te nova paleta boja.

Modeli Turbo i Turbo S također imaju novi završetak 'Turbonite' na vanjskim detaljima i oznakama prvi put viđenim na novoj Panameri i Macanu.

Porsche je predstavio nova Matrix LED prednja svjetla, s opcijskim HD Matrix izvedbama.

Kabina nije značajno drugačija, ali su unaprijeđena postojeća digitalna sučelja kojima se pristupa putem glavnog 10,9-inčnog zaslona osjetljivog na dodir te dodatnog zaslona za suvozače.

Taycan će i dalje biti dostupan u tri izvede, sedan, Sport Turismo i Cross Turismo.