Šta se dešava?

Potres u timu Novaka Đokovića: Napuštaju ga ključni saradnici, bili su s njim čak 13 godina

Bombastično je odjeknula vijest da su nakon čak 13 zajedničkih godina Novaka Đokovića napustili njegovi ključni saradnici, supružnici Eduardo Artaldi i Elena Capellaro.

Artaldi je zastupao brand "Sergio Tacchini" kada je Đoković 2009. potpisao ugovor s italijanskom markom, a od iduće godine postali su nerazdvojni.

Artaldi i Capellaro su mu cijelo to vrijeme bili poslovni menadžeri, dogovarali sponzorske ugovore, vodili mu odnose s javnošću i brinuli o njegovom imidžu. Svi srbijanski mediji su na udarnim mjestima objavili vijest o odlasku italijanskog para iz Đokovićeve ekipe uz napomenu da su ga oni stvorili kao brand. I nakon što je Đoković prestao sarađivati ​​s italijanskom kompanijom, Eduardo i Elena nastavili su brinuti o karijeri srbijanskog šampiona. No, njihov odnos bio je puno više od poslovnog.

"Praktički živimo zajedno. Elena i ja smo se trudili stvoriti atmosferu koja mu je neophodna, znajući koliko vremena provodi putujući svijetom, odvojen od porodice", rekao je jednom Artaldi. Đoković je dodao: "Edoardo je meni više od agenta. Član je porodice, prijatelj. On je kao stariji brat, očinska figura."

Đoković je cijenio Italijana jer ga je još kao juniora preporučio Sergiju Tacchiniju i još nekolicini sponzora, iako je mladi Srbin bio neatraktivan u prvim godinama karijere zbog jako lošeg imidža države iz koje potječe. "Moramo biti iskreni, i Nole je veoma realističan kada je o tome riječ. Dolazi iz siromašne države Srbije. Očigledno je da ne može dobiti podršku neke kompanije iz svoje zemlje.

"Bilo je jako teško naći sponzore dečku koji dolazi iz siromašne i ratoborne Srbije"
Uzmimo za primjer Federera, on je najveći igrač svih vremena, ali kada vidite da ga sponzoriraju Credit Suisse, Lindt, Jura… Sve su to švicarske kompanije. Rafa Nadal je u vezi s mnogim kompanijama iz Španije. Đoković nije imao zemlju iza sebe. I iskreno, međunarodna slika Srbije nije toliko sjajna zbog ratova. Za njega nije bilo lako na početku jer je, po mom mišljenju, morao pokazati deset puta više koliko je dobar na i van terena da bi privukao sponzore", objasnio je Artaldi koliko je bilo izazovno raditi s Đokovićem dok se nije probio.