Puni Gas

Prodaje se Porsche Parbla Escobara. Cijena? Sitnica!

Automobil je na IROC-u vozio Emerson Fittipaldi da bi potom "nekako" završio u Kolumbije gdje se u njemu utrkivao kralj kartela

Trkaći Porsche 911 Carrera RSR 3.0 iz 1974. nekada u vlasništvu kolumbijskog narkobosa Pabla Escobara upravo se pojavio na tržištu s cijenom od 2,2 miliona američkih dolara.

Ovaj je kultni Porsche dizajniran i izrađen za američko natjecanje IROC (International Race of Champions) 1974. godine, gdje ga je vozio nekadašnji vozač Formule 1 Emerson Fittipaldi.

Nakon završetka te serije za koju je bilo izrađeno samo 15 primjeraka, Fittipaldijev bolid je kupio Roger Penske američki poduzetnik u profesionalnim auto-utrkama i sam nekada trkač te vlasnik momčadi poput Team Penske, DJR Team Penske... Auto koji se sada prodaje, međutim, krajem 1970-ih nekako je završio u Kolumbiji u vlasništvu notornog kolumbijskog narkobosa Pabla Escobara, piše Jutarnji list.

Mnogi to možda ne znaju, ali Pablo Escobar sudjelovao je na mnogim utrkama automobila. Tako je "capo" sudjelovao promjerice na popularnom kolumbijskom Copa Renaultu 4 kupu gdje je nakon šest utrka čak uhvatio drugo mjesto.

Automobil kojim se često utrkivao bio je i konkretni Porsche 911 RSR iz 1974. godine, ali koji je prerađen u "Slantnose" varijantu u stilu Porschea 935, s dodanim karakterističnim bojama "Martini racing".

Ovaj automobil zanimljive historije i još zanimljivijeg vlasnika sada prodaje trgovac Atlantis Motor Group s Floride (SAD).

Kultni 911 RSR 3.0 nakon Escobarove smrti 1993. godine stajao je u jednom skladištu te je potom 2000-ih vraćen u SAD gdje je bio profesionalno restauriran i vraćen u besprijekorno stanje - u izvorni oblik Ftttipaldijevog trkaćeg stroja uključujući IROC "livreju".

Uz auto dolazi originalna dokumentaciju Volkswagena USA, Penske Productionsa i North Lake Porschea.

Trkaći zrakom hlađeni 3,0-litreni boxer u 911 RSR 3.0 varijanti iz 1974. postizao je 321 KS i stajao je duplo u odnosu na najsnažniji serijski Porsche 911 2.7 RS tog vremena.

Bio je to ozbiljan sportski model za ozbiljno utrkivanje i bolid koji je dominirao u GT kategoriji te pobjeđivao je na utrkama širom svijeta. Od kad je automobil restauriran, do danas je prešao tek 362 kilometra. Ovaj zanimljivi dio istorije može biti i vaš ako ste za to zadovoljstvo spremni platiti 2,2 miliona dolara.