Raportova recenzija nedjeljom | Better Call Saul: Serija za koju kažu da je nadmašila original

Kada se završio nezaboravni Breaking Bad, sigurno ste se zapitali hoćete li ikada više pogledati tako sjajnu seriju. Vijesti o spinoffu fokusiranom na manje istraženog lika, Saula Goodmana, podigle su obrve mnogima, ali sezona za sezonom serije Better Call Saul je pokazala da se radi o dostojnom nasljedniku koji zaslužuje svoje mjesto pored Breaking Bada. Šesta i posljednja sezona daje nam kraj nekim od najbolje napisanih televizijskih likova i fino se integrira u svijet Breaking Bada. Status Better Call Saula među najboljim serijama svih vremena možda zaslužuje debatu, ali nema sumnje da se radi o najboljoj spin-off seriji svih vremena.

The Sandman

Nope

Bullet Train

The Terminal List

The Gray Man

Služeći i kao prednastavak i kao nastavak Breaking Bada, šesta i posljednja sezona Better Call Saula imala je nezavidan zadatak da održi momentum franšize iz prethodnih sezona, kao i da zakrpi ulazak u svijet Waltera i Jessea. Najbolji dio ove posljednje sezone je kako počinje događajima koji izgledaju prilično površno povezani s našim naslovnim likom, Jimmyjem McGillom/Saulom Goodmanom, ali kako epizode napreduju, stvari postaju lične... vrlo lične. Veliko je pitanje da li ga sustižu smicalice Saula Goodmana? Ili je u njemu ostao još jedan majstorski trik?

Sezona počinje prikazivanjem kako Saul (Bob Odenkirk) i Kim (Rhea Seehorn) rade na diskreditaciji Howarda (Patrick Fabian), dok s druge strane, Nacho (Michael Mando) upada u nevolje jer pokušava ubiti Lala (Tony Dalton) koji se vraća osvetnički kako bi srušio Gusa Fringa (Giancarlo Esposito). Oba svijeta se sudaraju na kraju prvog dijela 6. sezone i tada Jimmyjev svijet počinje da se urušava. U drugom dijelu se Jimmy, pod njegovim aliasom Gene Takavic, igra sa granicama zakona, a ovoga puta također vidimo da lik nije toliko sebičan kao što ga često optužuju.

Slično kao Walter White, Jimmy McGill se diže i pada iznova i iznova. Walter je znao da se njegovo vrijeme završava i morao je prokockati svoj život. Jimmy je, u međuvremenu, natjeran da se kocka i hasla (Howard ga naziva 'Charlie Hustle'). Postoji kolateralna šteta kod oba lika, a Better Call Saul je sjajan jer ne prikazuje Kim Wexler (senzacionalnu Rhea Seehorn) kao samo Saulovu žrtvu, već nam daje mnogo razloga da i nju definiramo kao protagonistu. Njen je lik komplikovaniji, a glumica je sjajna u tome da pokaže kako je Kim rastrzana između savjesnog i zabavnog života.

Ima dosta nagovještaja, što se i može očekivati od serije koja je također napisana. U prvoj epizodi ove sezone vidimo policiju kako zaplijeni Saulovu ličnu imovinu i baca u kantu njegov kartonski lik u prirodnoj veličini. U posljednjoj epizodi, policija pronalazi Jimmyja upravo u kanti. Posljednja sezona vraća fokus na mnoge važne likove serije, uključujući brata Chucka McGilla (Michael McKean) i Mikea Ehrmantrauta (Jonathan Banks). Događaju se dugo očekivane scene s Walterom Whiteom i Jessejem Pinkmanom, a jedna interakcija između Jimmyja i Waltera fokusirana je na ono šta bi uradili da imaju vremeplov. Odgovori su rezimei jedinstvenosti likova i onoga čemu teže.

Za razliku od Breaking Bada, Better Call Saul nikada nije bila serija s velikim eksplozijama ili postavkama. Postoji opušten pristup koji omogućava dublju dramu i unesene nastupe. Šest sezona je prošlo kroz svoje vlastito putovanje, a serija je započela kao zabavna, duhovita pravna drama prije nego što se pretvorila u emocionalno bogato istraživanje brojnih likova. Ovo je zlatni standard za spin-off sadržaj i nemojte se nimalo iznenaditi ako se fanovi podijele oko toga da li je ovo čak i bolje od izvornog materijala, Breaking Bad.