Raportova recenzija nedjeljom | Day Shift: Jamie Foxx lovi vampire u dosadnom Netflixovom akcionom filmu

Šteta za Day Shift. Ima dobru premisu. Ali nakon nekoliko obećavajućih ranih scena, tone duboko u mediokritet. A za Netflixov film koji košta 100 miliona dolara, baš izgleda loše u određenim sekvencama.

Beast

Rings of Power

Better Call Saul

The Sandman

Nope

Day Shift govori o čistaču bazena po imenu Bud Jablonski (Jamie Foxx) koji vozi svoj zahrđali, natovareni kamionet s posla na posao po sunčanoj dolini San Fernando. Ali on taj posao koristi samo kao paravan - on je zaista lovac na vampire iz radničke klase, koji čisti kuće od napadača krvopija.

On radi sa sopstvenim prilagođenim alatima, kao što je žica presvučena srebrom koja se može razvući preko vrata u visini vrata, koja, prema Budu, „nikada ne razočara“ da odrubi glavu neopreznom vampiru u napadu. Ali iako je posao naporan, jedva se snalazi. Kako bi se izdržavao, unovčava vampirske očnjake u lokalnoj zalagaonici koju vodi Troy, kojeg igra sjajni Peter Stormare.

Čini se da je Bud izbačen iz sindikata lovaca na vampire zbog višestrukih kršenja one tipične "on ne radi po zakonu" tako popularne u akcionim filmovima. I njegova plata pati u skladu s tim.

Kada njegova bivša supruga Jocelyn (Meagan Good) traži da Bud nađe dovoljno novca za privatnu školu plus neke davno zakašnjele proteze za njihovu desetogodišnju kćer Heder (Natasha Liu Bordizzo), Bud shvati jedini način da to dobije je krenuti u lov na vampire po sindikalnim cijenama. Stoga odlazi da se izjasni za ponovni prijem, dovodeći svog prijatelja, vrlo cijenjenog člana sindikata po imenu Big John Elliott (Snoop Dogg).

Sindikat djeluje u tajnosti u korporativnoj kancelariji ispod praonice. Podsmiješni sindikalni šef, Ralph Seeger (Eric Lange), nevoljko vraća Buda. Ali on dodjeljuje Budu nadzornog partnera, kancelarijskog štrebera s naočalama po imenu Set (Dave Franco). On je potpuno neprovjeren na terenu, ali će biti dobar špijun koji će nadzirati Buda za daljnja kršenja pravila sindikata, što će omogućiti Seegeru da zauvijek izbaci Buda iz sindikata.

U najmanju ruku, sindikat je predstavljen u nelaskavim izrazima. Naravno, novac je bolji, ali birokratija! Sva ta iritantna pravila i propisi, a da ne spominjemo teške i korumpirane šefove.

Ako se to čini kao kritika sindikata u pop-kulturi koju biste vidjeli od 1940-ih do ranih 1970-ih, kada su sindikati bili relativno jaki, pa – da. Obeshrabrujuće je vidjeti reprizu ove vrste u eri kada je radnički pokret odavno ugušen, a vidjeli smo koliko je to gorko koštalo radničku klasu.

Od tog trenutka u filmu nema mnogo više. Sa Setom u pratnji, Budd čisti kuće od vampirskih "košnica", a ubrzo se razvija partnerski film dok se dvojica muškaraca, koji se u početku mrze, postepeno sprijateljuju. Zapravo, Seth se pretvara u vampira i sam postaje lovac na vampire. Prestaje (bukvalno) da piški u svoje pantalone od užasa, pa se čak i suočava s Ralphom, zločestim sindikalnim šefom.

Ipak, krajnji negativac nije sindikalni šef, to je Audrey San Fernando (Karla Souza), latino vampirski mogul za nekretnine koja nosi uska odijela jarkih boja i ima velike planove da preuzme dolinu i posvuda zasadi vampirske košnice. Ona ima simpatičnu pozadinu - Budd je ubio njenu vampirsku kćerku, koju je oporavila i "preokrenula" tek kada je djevojčica već bila stara, pa je izgledala kao rođena baka svoje majke. Ali Audrey je predstavljena kao takva stereotipno zla šefica da ova želja za saosjećanjem nema efekta.

Šteta što se film nije držao svog ranog, mračno komičnog tona, koji prikazuje okrutan život uznemiravanog lovca na vampire koji samo pokušava da se izvuče. Jer to je izgledalo obećavajuće, a Jamie Foxx je bio šarmantan kao samohrani otac sa jezivim i zahtjevnim poslom, blistajući svima, od šefova preko bivših žena do tipova iz zalagaonice, nadajući se da će preživjeti još jedan dan.

Kako film završava nizom konvencionalnijih akcionih scena, čini se kao da je, umjesto da se drži komične akcije — što je uvijek opcija — neka kombinacija režisera i producenata odlučila otići u smjeru zamorne predstave čovjeka koji je toliko samouvjeren i nevjerovatan u onome što radi da oduševljava sve.

Day Shift je još jedan Netflixov pokušaj stvaranja franšize akcionih filmova sa velikim budžetom i talentima. Ali baš kao i The Gray Man, spušta se u prosječnost. Cilj franšize je jasno naznačen razvojem događaja na kraju filma, koji ne dopušta da određeni uvjerljivi likovi umru da ne bi bili mogući nastavci. Ali za sada, to je sumnjiv trend koji se ne odvija dobro.

Film je dostupan na Netflixu