Sport

Sad je još atraktivniji. Federer je u karijeri zaradio milijardu eura, a “zlatni dani” tek slijede

Od 90 miliona eura, koliko je prema izvještaju Forbesa iznosila njegova zarada u prošloj godini, Roger Federer je s teniskih terena donio tek nešto više od pola miliona.

U 2021. je kalvarija s ozljedama već počela uzimati maha, uspio je odigrati tek pet turnira i nagradni fondovi bili su jedva primjetna stavka u njegovom budžeti.

Poslovno carstvo

Sada kad se umirovio, poslovno carstvo moglo bi samo bujati.

Blick piše da su za Federera "zlatni dani pred vratima", jer sad nastupa vrijeme kada će se moći potpuno posvetiti sponzorima, čiji interes ne jenjava.

Bogatstvo koje se trenutno procjenjuje na oko 415 miliona eura moglo bi u dogledno vrijeme narasti i na preko 600 miliona, ovisno o angažmanima koje će 41-godišnjak prihvatiti, prenosi Sportske novosti.

Na popisu Federerovih sponzora trenutno je 12 multinacionalnih kompanija: Sunrise, Credit Suisse, Rolex, Barilla, Lindt, Mercedes, Moet & Chandon, Wilson, NetJets, Rimowa, Jura i Uniqlo.

Posljednji japanski proizvođač sportske opreme, a samo će mu taj ugovor do kraja 2028. godine donijeti više od 300 miliona eura.

Forbes je nedavno izračunao da je Federer tokom karijere na sponzorima zaradio otprilike milijardu eura - radi se o iznosu prije oduzimanja poreza i menadžerskog postotka - kao i da je po toj stavci još uvijek najplaćeniji svjetski sportaš, ispred NBA košarkaša LeBrona Jamesa.

Imat će više vremena

Rafael Nadal je, primjerice, od sponzorskih ugovora u karijeri ubrao "tek" oko 500 miliona, a Novak Đoković oko 470 miliona dolara.

Zbog čega Federer i dalje uživa takav status megazvijezde, za Blick je objasnio Emanuel Probst, šef kompanije Jura koja proizvodi aparate za kafu i već 16 godina sponzorira "Čarobnjaka iz Basela".

"Ljetos smo ga zamolili da nastupa na jednom našem internom prodajnom događaju i kad se pojavio tamo, ljudi su jednostavno poludjeli.

Roger će ostati naš ambasador, mirovina tu ništa ne mijenja. Naprotiv, sad će imati još više vremena, što je velika prednost", kaže Probst.

Federer je već dugo aktivan kao ambasador švicarskog turizma, a bacio se i u razvijanje i dizajna tenisica marke On, koja je izlistana na njujorškoj berzi.

Tu je i brend RF, čija popularnost, tvrde stručnjaci, do daljnjeg sigurno neće padati.