Puni Gas

Struja ili benzin? Evo kako se BMW M3 nosi s električnim modelom i4 M50 u utrci ubrzanja

Već neko vrijeme znamo da stiže BMW i4 M50, ali bilo je pitanje gdje će se automobil pozicionirati. Po veličini i praktičnosti sličan je M3, ali performanse su ostale upitne. Sada imamo priliku vidjeti kako se dvije limuzine, fundamentalno različite po pogonu, ponašaju jedna pored druge u testu ubrzanja i kočenja.

BMW M3 je pravi sportski automobil sam po sebi, ali ovdje je riječ o snažnijoj Competition izvedbi, što znači još više snage i brzine. M3 Competition je sposoban za 517 KS (380 kW) koji se šalju na stražnje kotače preko automatskog mjenjača s osam stepeni prenosa. S 1730 kilograma nije lagan, ali nije ni blizu 2215 kilograma potpuno električne limuzine, piše Jutarnji.

Unatoč svojoj težini, postoji nekoliko stvari koje idu na ruku i4 M50, poput činjenice da ima pogon na sva četiri kotača, te trenutni okretni moment tipičan električnim automobilima. Još nešto, ima i više snage - 550 KS (405 kW).

Ipak, te prednosti nisu dovoljne za električnu limuzinu. i4 M50 doista snažno kreće i dobiva malu prednost u gotovo svakoj utrci, ali bolji omjer snage i težine modelu M3 pomaže prestići EV u svakom trenutku. Kada se dvojac postroji za utrku koja počinje pri 50 km/h, M3 sustiže i4 samo pri većoj brzini od 160 km/h. Što se tiče kočenja, i4 se zaustavlja brže od M3, što nije loše za automobil koji teži preko 2000 kilograma.