Ekonomija

Više od 800 brendova izgubilo prava na korištenje kraljevskog grba nakon smrti kraljice Elizabete II

Više od 800 robnih marki, uključujući Heinz i britanski supermarket Waitrose, morat će promijeniti dizajn logotipa nakon smrti kraljice Elizabete II.

"Mnogi proizvodi u Velikoj Britaniji na sebi imaju kraljevski grb, koji je sada nevažeći", poručilo je Udruženje nositelja kraljevskih garancija. Brend može nastaviti koristiti kraljevski grb do dvije godine ako ne dođe do značajnih promjena unutar dotične kompanije, stoji na web-stranici udruženja.

Kao novi vladajući suveren, kralj Charles III. imat će ovlasti pregledati i izdati kraljevske garancije.

Brendovi mogu koristiti kraljevski grb u svom dizajnu proizvoda ako imaju Royal Warrant of Appointment, dokument koji dopušta brendovima da koriste grb ako isporučuju robu ili usluge kraljevskoj porodici. Prema web-stranici udruženja, kako bi se kvalificirale za podnošenje zahtjeva za Royal Warrant, kompanije i preduzeća moraju isporučivati ​​"proizvode ili usluge na redovnoj i kontinuiranoj osnovi kraljevskim kućanstvima najmanje pet godina."

Robne marke koje se prijavljuju za garanciju također moraju pokazati da imaju politike i akcijske planove vezane uz okoliš i održivost.

Kraljevski grb prikazuje engleskog lava s lijeve strane i škotskog jednoroga s desne strane koji drži štit s amblemima iz različitih dijelova Ujedinjenog Kraljevstva, a popraćen je Legendom koja pokazuje koji je član kraljevske porodice izdao garanciju.

Kraljevska garancija se izdaje na pet godina i može se pregledati godinu dana prije isteka, piše Insider.