Nova niša

Nakon restorana, Michelin se ubacuje u biznis s hotelima: Stižu Michelin Keys

Ovaj Michelinov potez je nastojanje da se još jače zagrabi u industriju putovanja i ugostiteljstva

Poznata firma guma Michelin, koja se sa svojim vodičem za restorane etablirala na svjetskoj gastronomskoj sceni, spremna je zagrabiti u veći dio brzorastuće industrije putovanja i ugostiteljstva. U 2024., Michelinovi ključevi počinju se dodjeljivati hotelima.

Michelin se oglasio službenim saopćenjem u kojem navodi kako sa 2024. godinom kreće vrednovati hotele širom svijeta, koji zadovoljavaju visoke standarde, oslanjajući se na vlastite sudije koji anonimno borave u hotelima i recenziraju ih, kako bi otkrili one najbolje.

Ovaj Michelinov potez je nastojanje da se još jače zagrabi u industriju putovanja i ugostiteljstva, a nastavno na ove dvije stvari:

u 2018. godini Michelin je kupio platformu za hotelske rezervacije Tablet, omogućujući potrošačima da rezerviraju svoj boravak putem Michelinove web stranice

ključevi koje dodjeljuje hotelima pomoći će tvrtki da se natječe s konkurentima World’s 50 Best i La Liste, koji su ove godine prvi put počeli rangirati hotele

Stručnjaci za hotele Michelinovog vodiča putnicima će pomoći otkriti samo najbolja iskustva. Kao odgovor na današnju hiperstandardizaciju smještaja – gdje mnogi hoteli dijele isti dizajn – Michelin vodič želi usmjeriti kupce ka hotelima koji se ističu u svim područjima: arhitektonskom dizajnu, stručnom znanju i postojanju istinske, prepoznatljive osobnosti.

Novi Michelinov vodič preporučuje 5300 hotela u 120 zemalja, u širokom rasponu cijena i stilova. Proces odabira temelji se na hotelima koji ispunjavaju pet kriterija:

Odredište za sebe: hotel doprinosi lokalnom iskustvu

Izvrsnost u dizajnu interijera i arhitekturi

Individualnost, koja odražava osobnost i autentičnost

Kvaliteta i dosljednost u servisu, udobnosti i održavanju

Dosljednost između razine iskustva i cijene

S ovim izborom, provedenim neovisno i odvojeno od postojećih priznanja i nagrada, Michelin vodič ima tri cilja:

Omogućiti putnicima da iskustvo objedovanja poprate nezaboravnim boravkom u hotelu

Usmjeriti goste prema boutique smještaju koji nudi puno više od sobe za noćenje

Omogućiti korisnicima mogućnost odabira, rezervacije i dijeljenja svojih iskustava na jednoj neovisnoj platformi

Michelin Keys

Istraživanje web stranice i mobilne aplikacije vodiča Michelin jednostavno je i intuitivno, od planiranja do rezervacije. Korisnici mogu crpiti inspiraciju iz odjeljka časopisa, birati između hotela pomoću filtara pretraživanja, rezervirati sobu, plaćati online i dati povratne informacije ili podijeliti svoja iskustva. Putnici također mogu imati koristi od korisničke službe koja je dostupna 24/7 i tima stručnjaka za putovanja koji nude podršku po mjeri.

"MICHELIN Keys je jasan, pouzdan pokazatelj za putnike. Baš kao što Michelinova zvjezdica ističe one restorane koji su na vrhuncu svoga rada, MICHELIN Keys prepoznaje najiznimnije hotele širom svijeta. To je također priznanje timskom radu predanih, entuzijastičnih profesionalaca u ugostiteljstvu.”

Timovi MICHELIN vodiča trenutno su na terenu i otkrit će prvi MICHELIN Keys vodič u prvoj polovici 2024.